Oh wat haat ik ze.

Ehm ik had er bij gezet dat het een AANTAL uit dat niveau zijn, en hier waar ik woon is het trouwens een feit dat die mensen denken dat ze alles zijn, want bij ons is het iig zo dat zeker 60% van de mensen die daar rondlopen denken dat ze alles zijn.

indeed, bij mij hetzelfde.
ga gewoon om met ieder soort, waarom niet?

maar die zogenoemde ‘huppels’ kunnen toch ook gewoon hunzelf zijn? net zo als jij jezelf bent…:
maja

Soliloquy heeft gelijk, jij doet precies hetzelfde als hun. Alleen dan op een emo whiner manier.

en dan nu even een normale antwoord:
ik doe zelf ook VMBO tl, en er zitten bij mij op school ook van die huppels.
EN ik heb een hele andere instelling dan de meeste kinderen in mn klas enzo.
alleen krijg ik nooit (meer) kutopmerkingen ofzo naar mn hoofd geslingerd.
misschien komt dat om mijn instelling, ook hierin. ik laat het er niet bij zitten ofzo, als iets me niet bevalt laat ik dat merken (:. En, ik ken ook van die meisjes die WEL aardig zijn^^

oooooooveral heb je die sletjes écht
ik heb VWO gedaan en daar had je ze (oke dit klinkt fout) minder dan op het VMBO op MIJN school, maar goed. ik ben nu tweedejaars op de mode-academie, en ook daar heb je ze wel volgens mij hoor. nou je komt die mensen altijd en overal tegen. just ignore them!

Arg haat aan de huppelkutjes.
Ze zijn overal. Ik doe ook vwo en hier zitten ze ook, alleen dan met wat meer herseninhoud. Gelukkig noemen ze hier mensen niet zomaar random emo.

Gatverdamme. :’) Ze zien er zowat allemaal hetzelfde uit. o_O

Gewoon negeren, of ooit tegen directie gaan zeggen om ze dan te verkondigen, putjes graven lijkt toch op vuilnis prikken? Nou, dan zit ik liever tussen de boeken…

xx ik heb het ook ooit gedaan.

en en en wat gebeurde er toen?? (ja ik ben toe aan sensatie :stuck_out_tongue:)

Je vindt ze overal. Afschuwelijk. Durven ze nog domme dingen te roepen ook, terwijl je bij hun om hun wang aan te raken eerst door een hele laag foundation heen moet, waar je opeens allemaal vieze puisten tegenkomt en ze eigenlijk heel erg lelijk zijn. Meestal zijn ze echt niet knap, terwijl ze denken van wel. En als mensen er dan normaal uitzien in plaats van zo huppelkutterig, is dat een reden om ze uit te schelden.
Ja, ik ken dat soort mensen.

Weetje er zijn ook hoogmoedige gothics die ook denken dat ze iedereen over een kam mogen scheren en denken dat ze alles zijn , ik ken er een die bestwel extreem is en een gruwlijke hekel heb aan normale mensen . Nou wtf normale mensen kunne ook aardig zijn toch…

Dus in alle stijlen heb je goeden en slechten :3 alleen sommige alternatieve personen hebben t nou eenmaal kut op de middelbare

Ik snap precies wat je bedoelt! Ik had ook zo’n hekel aan zo’n groepje meiden bij mij op school waar ik sinds de eerste ruzie mee had zonder reden, en nu zit ik in de derde, en ben ik bevriend met ze!

Ik vind het ECHT belachelijk dat vmbo-ers weer worden bestempeld als sletjes etc. En btw die opmerking; lach ze maar uit als ze putjes schepper zijn…

Denk er maar eens over na hoe Nederland eruit zal zien als alle zogenaamde “lage banen” zoals vuilnisman, schoonmaker etc niet zouden bestaan. Beetje meer respect ja & daarbij komt ook nog dat vmbo-ers vaker de HAVO doen nu en ze misschien later een beter baan krijgen.

Hmm, ik zit op t havo. En er zijn genoeg huppelkutjes hier op school. VMBO- meiden zijn best wel chill, natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Negeer ze gewoon, focus op school en hang out with friends buiten school. Give them the spotlight, na de middelbare school is het voor hun toch bergafwaarts.

Jaaa
welkom bij de clu :roll_eyes: ik weet precies hoe je je voelt
maar ja wt doe je er aan ??
ik besteed mijn energie er niet meer aan en hoor het niet eens meer
ik draag veel felle kleuren en dingen die andere niet durven te dragen …
en ben nog al op me zelf en heel verlegen waar door ik anders overkom op mensen.
tjaa ik gebruik mijn energie liever aan andere dingen bvb aan mijn vriendinnen die me wel accepteren hoe ik bn

wen er maar aan!

Serieus jou gezeik is echt tijdverspilling. Als je echt geen fuck om geeft dan zeik je er niet om ga je niet zeuren niks ga je verder met hoe je bent en wat je deed en denk je er ook niet aan. Uiteindelijk hopelijk als je misschien wat ouder word dat je dan snapt dat dit echt totale tijdverspilling is and dat hun juist niks beters te doen hebben dan om mensen te zeiken om zichzelf beter te voelen.

er zitten idd wel meer huppeltrutjes op het vmbo dan op het vwo. Maarja hun kunnen natuurlijk ook aardig zijn. Ik zit op het vwo en daar is de halve klas echt heel erg nerd en daar valt niet eens normaal mee te praten. Ze hebben het altijd over hun cijfers, testen, school blablabla. Ik bedoel je kunt ook lol in je leven hebben. Niet dat ik huppeltrutje ben, want ik doe niet zo blij en ben best wel stil zegmaar :stuck_out_tongue:

maarja nu zit ik teveel over nerds te praten <_<

die huppeltrutjes moet je gwoon negeren, als je er op reageert gaan ze zichzelf alleen maar beter voelen

Ik ben gewoon een huppel yeah, proud proud.
Oh nee, je hebt me namelijk benoemd tot halve huppel.
I mean, i like clothes máár ik zal mensen nooit uitschelden. Wat ik wél doe, als we het over iemand anders hebben, noemen we die niet bij naam [ die weten we meestal niet ] maar bij een soort…bijnaam. Als we iemand met lange zwarte sweaters, zwart haar en zwarte broek en alles zien, noemen we die emo, en dan kan je gerust zeggen; je weet niet wat het inhoud, dat hoeft ook niet want het gaat alleen derom dat we weten over wie we het hebben. I mean, ik ben geen slet, ik draag geen naveltopjes met navelpiercing eronder [die heb ik geen eens], ik draag hakken maar ook nikes, ik heb jurkjes maar ook skinny. Als je me ziet met nikes met ik dan volgens jou één van jou? Maar als ik op me hakken loop en een handtas, ben ik dan opeens een huppel? Christ, waar is die grens? Jij trekt even erg een oordeel als die andere over jou doen.

punt.

volgensmij vind ze de aandacht gewoon super , want komop ze heeft een redelijk normale kledingstijl . Ze vind het cool dat mensen haar emo noemen en nog stoerder als ze het dan nog gaat ontkennen ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat zegt ze toch niet :’).