Oh wat haat ik ze.

Die huppelige sletjes die denken dat ze beste zijn en zelf beter proberen te worden door het afzeiken van anderen. Die lelijk bitchess die zelf VMBO-kb doen en zeggen ‘Ik ben liever putjes schepper dan zo’n nerd op kantoor die de hele dag in de boeken zit.’ Ze komen er later nog wel achter, ik hoop van harte dat ze er kapot aan gaan, ik doe zelf VMBO-gt, 1 niveau hoger, maar ik heb toch wel een héle andere instelling dan die huppels, en niet iedereen op KB is zo maar die lui die daar zitten bij mij op school dus wel, een aantal. En dan doen ze er echt alles aan om populair te worden en tegen mij ‘emo’ roepen, zonder te weten wat emo inhoud eigenlijk. Bovendien snap ik niet wáarom ze dat zeggen, aangezien ik er normaal uit zie. Misschien vanwege mn haar omdat ik blond haar met zwart heb, omdat ik heel veel van TH hou, omdat ik veel oogpotlood draag, en misschien om mn zwarte nagels. Maar verder draag ik bijna dezelfde kleding als hun, misschien wat minder hoerig, ik loop liever op nikes en allstars. en ik draag het liefst skinny. Maar ik haat ze zo ik kom ze net zo weer tegen en dan schreeuwen ze weer ‘emo’ . Oh wat haat haat haat haat ik ze.

Sorry ik moet even mijn frustratie kwijt.

tja, je hebt altijd wel zulke mensen he

Nu vind je mij vast ook een heel dom huppel kut sletje omdat ik BASIS heb gedaan.

Wat heeft hun opleiding er mee te maken dat ze jouw stijl lelijk vinden.

Emo.

Welkom op de middelbare school.

The whole damn world is just obsessed
with who‘s the best dressed.

Eh, ik zit op een havo-vwoschool en die mensen zitten daar ook hoor. Je zult altijd van dat soort mensen tegenkomen.

Ja, ik ken ze. >.<

Ik ken genoeg modepopjes met zwart blond haar en zo apart is je stijl nou ook weer niet dat hun er zo raar over doen.

En anders ik word al 3 jaar uitgescholden voor kk gothic en word beschuldigt van satanisme en dat ik geesten oproep. Als je het echt waard vind om je eigen stijl te hebben en gewoon jezelf te zijn , dan trek je daar niks van aan en gaat het het ene oor in en het andere oor uit!

Neuh niet zo bijster veel. Maar dat ze dan anderen die een hoger niveau nerd durven noemand, en ik vind ze triest, hun instelling, bij ons zijn gewoon heel veel van die meisjes die zo doen echt dom.

idd. gewoon negeren

Oke en dan nu een zinvol antwoord;

Dit slaat nergens op. Je kunt mensen niet over 1 kam scheren. Wat maakt het uit hoe mensen er uit zien of welke opleiding ze doen?
Ik ga ook om met alternatieve personen en met personen die jij ‘huppels’ noemt. Ik ga met mensen van vmbo om en met mensen van vwo.
Misschien moet je je eigen houding eens veranderen want je doet zelf niks anders met je ‘ik haat ze ik haat ze’ Waarschijnlijk heb je zelf minstens zo veel vooroordelen over hen als zij over jou hebben.

Ik begrijp dus helemaal wat je bedoeld. Nou werd ik niet uitgemaakt voor emo ofzo, maar die hersenloze figuren… bahbahbah. Ligt trouwens niet aan de opleiding, ze zaten ook bij me op de havo, maar ik kon me er dood aan ergeren.

Dat doen kinderen nou eenmaal, school is niet belangrijk dan.
Het is belangrijker voor hun om lol te hebben over hoe emo jij wel niet ben., daar doe je niks aan.

hier heb ik ook jaren last van…word ook vaak uitgescholden voor emo enzo,
en ik heb ook wat ‘‘huppel’’ vriendinnen, die wel heel aardig zijn, dus niet iedere hupper is zo vreselijk hoor…doe zelf havo, maar het niveau heeft dr ook best weinig mee te maken denk ik…
maja ik snap wel dat je t vervelend vind, gewoon negeren?

Gewoon negeren en over een paar jaar kun je ze uitlachen omdat ze putjesschepper zijn geworden ofzo

they dont deserve the drama

And who’s having sex. Who’s got the money
Who gets the hotties, who’s kinda cute
and who’s just a mess.

and you still dont have the right look
and you don’t have the right friends

blablabla
nothing changes
… your looks, and the trends.
HIGH SCHOOL NEVER ENDS!

okee ik heb net zeker 20 spellingsfouten gemaakt.
en hoi ik ben levensloos^^

Idd, ze vinden het alleen maar leuk als je erop reageer.

Amen.