Oh, wat een troost --'

njaa , m’n vriendje is echt ni leuk laatste tijd…
ik vertel hem zo net wat 'r is ( d’r is net iemand overleden ;s ), zegt hij van ja oh , wa kan ik er aan doen ?
& omdat ik dan wat hulp zou gewild hebben ofzo , om me te troosten, vraag 'k hem of hij op msn mag komen , zegt hij van nee , ik kijk voetbal.Terwijl al m’n vriendinnen me troostten enzo , doet hij zo bot.
'k vind het echt ni fijn vn hem hoor o:
Dus… moet ik hem er over aanspreken ofzo ?

wat een zak

Vraag hem wat zijn probleem is?

wat een klootzak =) Dit hoort hij niet te zeggen/doen. Ik zou hem aanspreken.Als hij nog steeds zo doet zou ik hem negeren.En als het hem niks uit maakt. DUMPEN.
Ja ik weet ik praat makkelijk.Maar hallo dit kan toch niet?

wat een stomkop,
hij moet maar gewoon aardig gaan doen ofzo!

Njaa idd… maar ik wil 't echt niet uit hoor o:

Dat snap ik.Maar het lijkt alsof hij helemaal niks om je geeft?
Heb je er wat van gezegd?Wat zoiets zou ik niet over me heen laten lopen.En als je nu niks tegen hem gaat zeggen ga er maar dan van uit dat het vaker gaat gebeuren.

‘k heb het hem eens gevraagt , hij zei hele tijd sorry & zei dat hij het niet zo bedoelde :’)

Is hij vaker zo :S

in een relatie is het de bedoeling dat de partners elkaar steunen en op elkaar kunnen rekenen…

je moet elkaar helpen…:S hij klinkt niet als een goed vriendje:o
maar was hij hiervoor ook zo?? of is het zomaar ineens?

stom vriendje heb jij.

hoe oud ben je?
edit: oh, 12. ach… stom kind gewoon, kan er niks beters op zeggen.

Zomaar ineens

Zo was mijn ex ook, mijn huidige vriend is veel liever. Mijn tip: lekker verder zoeken, je verdient beter.

Inderdaad. Maar jullie zijn twaalf … =$
Niet dat je dan nog geen vriendje mag hebben, maar het is waarschijnlijk nog niet zo heel serieus …
Maar het is wel een sukkel als hij zo doet…

ben je 12 ?
dam is het toch nog niet echt liefde.
Persoonlijk zou ik het uitmaken en over 3 jaar iets serieus gaan zoeken

+je typt een beetje irritant (no offence)

idd.

Wat een zak zeg…

Maargoed, je bent 12, kalverliefde :3.
Die jongen is waarschijnlijk nog hartstikke kinderachtig en begrijpt niets van meisjes. Laat hem toch lekker en zoek steun bij je vriendinnen en familie =)