oh oooo 2 jongens.....

Hoi allemaal

Ik heb even goed advies nodig!!
Ik vind R wel leuk en ik denk dat hij mij ook wel ziet zitten… maar (nu kom t) een vriend van hem (K) (die ook bij ons in t vriendengroepje zit) vond/vind mij leuk en we hebben al een date gehad, dit is voor mij allemaal uiteindelijk niet zo goed verlopen dus ik vind K niet echt leuk meer.
Nu ben ik bang dat K mij nog wel leuk vind, wat allemaal niet echt duidelijk is omdat hij niet verteld wat hij voelt. Alleen kan het dan wel dat ik iets krijg met de vriend van hem (R)?
Want we zitten in t zelfde vriendengroepje en ook al zijn ze niet hele goede vrienden weet ik nog niet of ik dit niet gemeen vind tegenover K

alvast bedankt voor jullie advies <3

Je moet gewoon voor R gaan dan. Als je hem leuk vind. Als je echt van hem houd maakt het je niet uit wat K erover zal denken. Ik hoop dat dit advies je helpt.

xxx

waar ik eigenlijk mee zit is gewoon dat ik het heel erg sneu vind voor K, hij is super verlegen enzo en durfde nooit wat te zeggen. Dus ik wil het nu niet dat het nog erger voor hem wordt.
Ons vriendengroepje is trouwens met ongeveer 6 mensen en we doen wel vaak dingen samen en als hij me nog leuk vind dan vind ik dat heel erg sneu dat hij me dan met zijn ‘vriend’ ziet toch??..

ps: ja ik weet t vreemde naam haha maar ik kon niks bedenken en heb maar wat getypt :stuck_out_tongue_winking_eye:

nog meer advies?? hoe meer hoe beter :stuck_out_tongue_winking_eye:
xxx dankje alvast

Het ligt er een beetje aan wat je allemaal met K hebt gedaan en waar je over gesproken hebt met hem… Als je aan K hebt verteld dat je hem leuk vind (bijvoorbeeld, kan ook iets anders zijn), dan zou het wél lullig zijn als je nu ineens naar zijn vriend over stapt.

Je moet natuurlijk wel je gevoel volgen. Maar zolang je K geen valse hoop o.i.d. hebt gegeven, zie ik geen probleem.