oh oh :$

Nouuu ik heb vandaag een jongen ontmoet. {kende hem al wel langer,maar praatte alleen met hem op msn.}
Nu gaat hij volgende week mee naar m’n vechtsport.
Maar hoe kan ik een beetje verleidelijk overkomen, xd terwijl ik heen en weer zit te rennen etc etc xD!? :flushed:
En wat voor sportkleding zouden jullie aantrekken?, het liefst geen kort broekje xd,

Alvast bedankt xxxx

een sportrokje??? of mag dat niet…
zo een voor tennis haha:P lijkt me trouwens niet handig met vechtsport:(
xx

een lange broek met een leuk hempje??? dat sport tenminste ook lekker!

Hoe oud ben je? :see_no_evil:

Wat voor vechtsport is het? Want als het nou judo of karate is, heb je toch een kimono aan? En anders : een leuke trainingsbroek en een iets strakker topje. Je moet nou niet veel moeite doen want het is ooit getest dat mannen vrouwen het meest sexy vinden in een gewone sportoutfit.

^is een kimono niet zoiets van chinezen?
of ben ik heel dom, haha xd

[b]Ik ben 15jaar, over een maandje 16. xD
Weet iemand hoe je sexy over kan komen, maar niet te dat je net een slet lijkt xd?

x[/b]

@Bootlegs, het is geen kimono, dat dragen Japanners tijdens bijvoorbeeld oud&nieuw :stuck_out_tongue: Ik doe zelf karate en dat is een soort van pak, een beetje lastig uit te leggen.

Maar inderdaad, het ligt er aan wat voor vechtsport je doet. Maar doe gewoon aan wat je normaal aan doet.

Ik doe ji-jitsu, en bij de trainingen hoef je niet persee je pak aan, en dat doe ik dan ook niet want heb er geen xd haha ! :stuck_out_tongue:

@NLPN
dacht hetzelfde

gedraag je gewoon volwassen, niemand ziet er ‘sexy’ als ie sport
dus maak je er gewoon geen druk om

Ik zou idd niet teveel op hem gaan letten, een keertje kijken is natuurlijk goed maar meer niet! Verder gewoon je best doen, dat is denk ik het charmantst en meest sexy :wink:

ik was een keer aan het gymmen en een meisje had ongeveer geen bh aan. Naast me fluisterde een jongen tegen zijn vriend: urg, moet je dat nou zien…
Dat vinden jongens dus niet sexy -.- be warned.

&be yourself (A)

oke dus wel een bh aan doen :’) en gewoon heel erg je best doen, jongens houden meestal van sport, dus als jij dan extra je best doet ziet hij dat je van sport houdt en dan heb je al een gespreksonderwerp :'D
en jezelf blijven natuurlijk!

Jaaa een bh doe ik sowieso aan! Hahaha :stuck_out_tongue:
& PARAPLUxFABRIEK daar heb je gelijk in, en hij houdt van vechtsport duss xd !
Bedankkkkt! <333

• zwarte sportbroek
  • leuk sporttopje :slightly_smiling_face:

& idd niet te veel naar hem kijken
& normaal doen, doe niet extreem je best ofzo, want dan ga je blunders maken (is bij mij toch het geval xD)

Ja wij noemden dat een kimono :’)