Oh oh.. haren in de blush

Hoi,

Ik heb net een cream blush aangeschaft en een blush brush van catrice,
Natuurlijk is die van catrice niet zo duur en ook niet van hoge kwaliteit.
Ik weet niet veel van blushes af dus ik dacht, dit gaat vast wel met de kwast maar tot mijn spijt zitten er nu zwarte haartjes in mijn blush :frowning_face:
Zou ik deze blush ook met de vingers op kunnen doen of is er een speciale techniek voor de kwast of komt het doordat hij nieuw is?
Of moet ik echt voor een goede cream blush kwast gaan (wat ik eigenlijk niet van plan ben).

Dank u.

ik weet ook niet of je een gewone blush kwast kan gebruiken voor cream blush?
maar ik zou even proberen de losse haartjes uit je kwast en blush te halen en het nog eens proberen?

Haha ze zitten nu in de blush dus die gaan er niet meer uit en de kwast heeft verder geen losse haartjes.

Ik doe het altijd met vingers :stuck_out_tongue: Het is veel handiger en je kan het dan ook beter uitvegen

Ik doe het eigenlijk altijd met m’n vingers, veel fijner.

Haha ok dan doe ik het zo gewoon, zit ik met die kwast hier :stuck_out_tongue:

Het is handiger met de vingers want door de warmte van de vingers smeert hij ook beter uit. :slightly_smiling_face:

Je wast je kwasten toch wel? Daar krijg je de creamblush ook gewoon er weer mee uit hoor.

Uhm… de haren zitten in de blush en de blush zit verder niet aan de kwast ><
Hij was net nieuw misschien dat het daar aan ligt.

Ik heb die kwast ook en bij mij laat hij gewoon geen haren los. Ik heb hem nog nooit in een cream product gebruikt, maar een cream product trekt wel aan de haren. Misschien als je een stuggere, extreem stevige kwast koopt dat het wel werkt?

Een stippling brush is ook goed voor cream blush op te brengen.

Altijd doen met je vingers, stippling brush of als het een stick is met de stick en uitwerken met je vingers.

cream blush smeer je toch gewoon op je wangen en dan met je vingers of kwast uitsmeren. oftewel, geen kwast die in de stick komt…

Het komt omdat hij nieuw is. Meestal als je hem 1 x hebt gewassen, verhaard hij niet meer…

Ohzo! Ja dit ligt dan waarschijnlijk dr aan dat hij nieuw is, dan verliezen kwasten vaak wat haren. Als ik in een cremeproduct een haartje heb zitten peuter ik dat dr altijd uit met een pincet.

Hahah oke misschien een hele domme redenatie. Maar als je een nieuwe verfkwast hebt, kun je hiermee eerst mee over een stukje schuurpapier gaan om de losse haren te verwijderen. Zou dat ook werken met een make up kwast?

Ik heb trouwens nog nooit last gehad van make up kwasten die hun haren verloren.

^ Zo sloop je je kwast. Dadelijk heb je stukjes schuurpapier op je kwast, op je gezicht, jij hebt krassen dan op je gezicht, etc.
Ik zou het niet doen.

Ik gebruik mn vingers gewoon voor creamblush. Gewoon eerst even je handen wassen :wink: Zo zie ik die youtube guru’s het ook altijd doen hehe

De haren kun je er misschien uithalen met een saté prikkertje ?

Meestal kun je het gewoon het beste met je vingers aanbrengen, want met een poederkwast heeft het natuurlijk geen enkele zin. Krijg je alleen een smeerboel van en met een foundationkwast zorg je alleen voor een plamuurlaag blush. Dus daar heb je ook niks aan :’)

je kunt die haartjes eruit halen met pincet, en zou het opdoen met je vingers!

Ik gebruik wel gewoon mn kwast voor cream blush, heb geen zin dat ik mn handen steeds moet wassen als ik me opmaak :’) Maar ik heb een normale kwast die geen haren achterlaat dus…