Oh Oh Cherso Seizoen 3 (2011/2012)

Wie gaat er mee doen, ze zoeken nieuwe mensen. :crazy_face:

Je hoeft niet per se uit Den Haag te komen en je krijgt een gratis vakantie erbij.

Ik vroeg het mijn ouders voor de grap of ik mee mocht doen, ze flipten helemaal :stuck_out_tongue:

http://ohohcherso2011.blo…-cherso-zoekt-nieuwe.html

hahaha kom op zeg, auditie doen? wat moet je dan doen haha lijkt me echt supergrappig.
maar nee ik ga niet meedoen haha

Die mensen die meedoen krijgen een slechte reputatie, en ze krijgen heel weinig betaald voor het meedoen. Dus waarom zou je mee willen doen?

als je een beetje gedraagt net als elize, dan heb je reputatieschade. Je verdient geld met gratis vakantie + je kan daarna nog overstap maken naar presenteren of acteren.

nah als je je een beetje fatsoenlijk gedraagd loop je niet zomaar reputatieschade op. maar denk niet dat je dan mee mag doen. :’)

^ je kunt je wel behoorlijk netjes gaan gedragen maar je zult toch altijd gezien worden als ‘dat meisje uit oh oh cherso, dat programma waarin jongeren alleen maar zuipen en gek doen’
Ik denk niet dat je in je verdere carrière nog serieus zult woren genomen als je hebt meegedaan aan oh oh cherso.

^Inderdaad. En je word sowieso wel ‘het meisje dat meedeed aan oh, oh, cherso, die serie met jongeren die zich asociaal gedragen’.

Haha, ongeveer dezelfde reactie als AnanasIsLekker, en ook nog op hetzelfde tijdstip :stuck_out_tongue:

ja haha klopt wel, maar mensen waarvan hun leven al naar de klote is kunnen wel gaan meedoen :stuck_out_tongue:

Iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet. Maar als je meedoet, blijf je daar nog jaren last van houden. En jij hebt niks te zeggen over de beelden die worden uitgezonden volgens mij, dus je weet nooit hoe je overkomt op televisie. Stel je word tijdens die vakantie 1 keer dronken, en daar komen steeds weer beelden van terug, dan sta je toch bekend als het meisje dat steeds dronken was. Terwijl dat misschien de eerste keer in je leven was dat je dronken was.

Daar komt bij dat iedereen in Nederland het kan zien. Je kunt je leven wel verkloot hebben, maar dan kun je ergens anders waar ze je niet kennen wel weer nieuw werk zoeken. En als je meedoet aan zo’n programma gaat dat een stuk moeilijker

nee oke daar heb je gelijk in (:

Ik zou best mee willen doen, voor de gezelligheid.
& het klinkt stom maar ik loop geen reputatieschade op aangezien ik bijna niets drink! =)

AHAHAHA. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
ik hou het maar bij het kijken.

Ik vind het echt een rotprogramma. ook om te zien. Dat er een derde seizoen komt.
Kom op Nederland, maak weer eens GOEDE programma’s !

ik vind het nog een leuk programma, maar om mee te doen?
ik denk het niet