Oh nee Zwemmen maar ongesteld

Haaii
Ik ben ongesteld en woensdag ga ik naar het strand met me vriendin
ik an het echt niet afzeggen! en een tampon doet zo pijn wat moet ik doen!

Heel de tijd in het water blijven dan maar.
Maar je gaat toch niet zwemmen, het water is veel te koud?

Hoe wil je gaan zwemmen met deze temperatuur + kans op regen? o__o
Waarom kan je overigens niet afzeggen? dat snapt die vriendin dan toch ook wel, neem ik aan.
En anders… tja gewoon een tampon. Even doorzetten, ook al doet het misschien pijn.

Als je tampon pijn doet is het een teken dat die niet goed zit. Een tampon hoor je niet te voelen.

ALS je in het water gaat, ga je tot aan je knieën, niet zwemmen dan. Idd toch veel te koud nu.
Tampon met inbrenghuls zit meteen op zijn plaats. Doet het bij jou dan nog pijn?

Je moet waarschijnlijk toch ooit een keer beginnen met het gebruiken van een tampon, dus waarom zou je het uitstellen.
Neem er de eerste keer gewoon rustig de tijd voor (dus doe het niet op de dag van het zwemmen zelf), dan komt het wel goed!

En anders de hele tijd in het water blijven of er tot je knieën ingaan.

Gewoon niet zwemmen maar op het strand blijven liggen? (:

Leren hoe je een tampon fatsoenlijk in moet doen.

Hier zijn al zoveel topics over, en elke keer zijn er weer 2 oplossingen:

1. Doe een tampon erin.
  2. Ga niet zwemmen.

tampon er verder in doen… geloof me, een vriendin van mij had ook altijd pijn en die kwam er laatst pas achter (ze is nu 20) dat ze hem gewoon niet ver genoeg deed…

oke ik ga het zo proberen :s

Toch met een tampon proberen, bij mij deed het eerst ook pijn maar dan doe je het eigenlijk verkeerd ‘erin’. Als je het liggend doet en richting je rug er in doet dan lukt het volgens mij wel, ook ontspannen!