Oh my lordie help -opgelost!

Opgelost! (;

Heb je een vorm van anticonceptie?
Ik heb zelf de implanon en heb dit wel vaker.
En van mensen met spiraal hoor ik het ook wel eens.

Nee ik heb geen anticonceptie! Enkel een condoom.

Ik zou naar de dokter gaan.

Ik zou voor de zekerheid even je huisarts bellen morgen. Hoeft helemaal niet iets te zijn maar beter maar zeker zijn natuurlijk.

Dan zou ik even bij je huisarts langs gaan.
Ik denk niet dat het iets ernstigs is, maar gewoon even het zekere voor het onzekere nemen.

Even iets heel anders, maar neem je die ibu langdurig zonder advies van de huisarts? Je krijgt hier redelijk snel maagzweren van en normaal mag je dit niet langdurig nemen! Ik had dit gedaan en heb zelfs onderzoeken moeten doen om te zien of ik geen maagzweer had. :’) Ik dacht, ik meld het even!

Huisarts is helaas geen optie!

@Daenerys Ik ben naar de dokter geweest en ik mocht pijnstillers. Dit is wel al 4 maanden geleden dat hij dit zei en ik denk niet dat hij weet dat ik er zoveel neem. Dankjewel voor het zeggen, ik ga eens zonder proberen want wist niet dat dit kon…

^Hoezo is de huisarts geen optie? Wil je dan een medische diagnose op de hand van wat mensen op een roze meisjesforum je vertellen. :’)

Poeh ik maak mij nu eigenlijk wel zorgen… Ik heb in een week een pakje ibuprofen op…

Gurl, je zegt wel dat de huisarts geen optie is maar een pakje ibuprofen zonder de toestemming van iemand die gekwallicifeerd is om te zeggen of dat soort dingen goed of slecht voor je zijn lijkt mij pas geen optie.
Waarom kun je niet naar de huisarts?

Je bent bang, maar gaat niet naar de huisarts.
Fuck logic.

De huisarts is altijd een optie.

Ga gewoon naar de huisarts, daar is hij voor. En vraag dan meteen ook even na wat voor pijnstillers je mag hebben voor je rugpijn en hoeveel.

waarom kan je niet naar de huisarts? en is de condoom wel s gescheurd ofzo? ik zou sws voor de zekerheid de pil gaan slikken! en idd even langs huisarts gaan!

Omg een pakje ibu in een week? Ik heb een tijdje een paar ibu’s per dag geslikt en heb serieus maanden daarna nog last gehad van mijn maag, moest steeds kotsen. Die dingen kun je het beste niet nemen, en anders met maagbeschermer. Ibu’s tasten de slijmlaag van je maag aan, bij mij kwam het er vanboven uit, maar misschien kan dit ook vanonder?

En verder, huisarts bellen… Natuurlijk is het eng maar wij kunnen geen diagnose stellen en als er iets serieus aan de hand is dan moet je zeker wel op tijd aan de bel trekken…

Misschien bang om naar de huisarts te gaan? Zou kunnen he. Maar de huisarts geeft als het goed is geen informatie aan je ouders (weet niet hoe oud je bent) maar dat mogen ze niet doen. Als ik jou was zou ik gewoon even een afspraak maken bij de huisarts :wink: Zekere voor het onzekere. Anders loop je er steeds langer mee, stel dat het wel wat is.