oh help!

Hallo :slightly_smiling_face:

ik heb zeg maar een probleempje, kijk met carnaval heb ik met een jongen gezoent en die vind ik best wel leuk maar, ik heb hem niet meer gesproken verder. Alleen net zag ik hem zo bij een cafe en een vriendin van mij zei tegen hem van ja daar zit je vriendinnetje en toen zei hij ja ik ken haar nog wel. maar ik voel me best wel schuldig want ik heb de hele avond niks tegen hem gezegt en ik liep langs hem heen maar dat had ik echt niet door, en hij raakte mij zeg maar aan dat hij met mij wou praten maar dat had ik dus niet door. en nou lijkt het net of ik hem heb genegeert. Ik kan hem ook niet smsen ik heb zijn nummer of msn ofzo niet. maar misschien zie ik hem morgen wel, alleen als ik hem zie word ik helemaal zenuwachtig en verlegen. ik wil morgen best met hem praten [ als hij komt] maar wat moet ik dan zeggen omdat hij misschien dacht dat ik hem negeerde?

xx

niet echt een groot probleem maar ik wil even jullie advies !
dankudankudanku!

als die vraagt of je hem negeerde zeg je gewoon de waarheid; dat je het echt niet door had.
gewoon een leuk praatje maken (:

Als je hm morgen weer spreekt, of andere xtje, zeg je gewoon sorry dat ik je toen negeerde en het was niet mijn bedoeling hoe kan ik het goedmaken?
… als hij beetje slim is en meer van je wilt speelt hij daar wel op in:)
jullie hebben toch ook al gezoend?:open_mouth: dan vraagt hij misschien, met een zoen/kus.
Anders weet ik het niet, of je duwt een kaartje met je nummer en naam in zijn zak, hand, glas ergens waar het opvalt dat jij het deed.:grinning:

x

hahah ja! nou hoop ik dat hij morgen komt.
dankjewel!
meer tips zijn altijd welkom =]

Dat van dat briefje is slim, sorry zeggen hoeft niet eens denk ik. Ga gewoon eens naast hem zitten als ie ff alleen is en dan komt er vast wel een leuk gesprek.

Haha, dankje!

… ben op het moment inspiratieloos met mn tips!!