OH help me alsjeblieft!!

Ik heb echt een groot probleem…

Ongeveer een half jaar geleden leerde ik een jongen kennen…
Hij is/was echt lief voor me! En de jongen die ik zocht om zn innerlijk.
(hij is niet zo oversext)
Maar… alleen jaa… beetje raar om te zeggen misschien… ik val niet echt op z’n uiterlijk.
En zelf telt de innerlijk voor mij wel meer hoor… maar ja toch.

Ik heb erg veel problemen en ruzies met hem gehad.
Hij vond dat ik me best niet voor hem deed, en hij zei kwetsende dingen tegen mij…
Maar… al kon ik hem wel wurgen op zulke momenten… Toch kon ik hem denk ik niet loslaten… Heel gek!
Hij was gewoon zo lief voor me, niet zoals de jongens waar ik vroeger mee omging.
Hij heeft echt respect voor mij & mijn lichaam. En daar ben ik zeker blij mee…

Alleen elke keer als we afspreken verzin ik een smoesje…
Volgens mij ben ik gewoon bang voor wat er gaat gebeuren.
Ik heb zelf echt nog 0% ervaring met zoenen enzovoort…
Kan het misschien daar aan liggen?

Zouden jullie me aub willen helpen!
En jullie mening geven.

xoxo

“Alleen elke keer als we afspreken verzin ik een smoesje…
Volgens mij ben ik gewoon bang voor wat er gaat gebeuren.”

Uh smoesje?
Ik zou toch zeker iemand kiezen met een leuk uiterlijk maar goed dat is aan jou.
En hij maakt ruzie en hij is lief? Heb je wel goed met hem over gepraat dat over je best voor hem doen?

Je zegt zelf dat ie respect voor je heeft. Dan zal hij er ook respect voor hebben dat je (nog) niet wilt zoenen. Want nu je telkens het afspreken afzegt ben je daar duidelijk nog niet aan toe.

Als jij niet naar hem durft te komen, zou ik het uitmaken. Wat heb je aaneen relatie als je bang bent? :blush:

Wat ik me afvraag is of je hem niet gewoon als een goede vriend ziet? Je blijft benadrukken hoe lief hij is, maar zonder de lichamelijke aantrekkingskracht hou je die relatie toch liever platonisch?

Als ik het mis heb, zou ik zeggen dat je hem moet laten weten dat je misschien wel wil, maar het gewoon nog niet durft en dat hij daar rekening mee moet houden. Als hij echt zoveel respect voor je heeft als jij zegt, zal dat geen probleem voor hem zijn. :wink:

Jaa dat is waar,
En hij heeft respect dat ik het eng vind en nog niet durf te zoenen.
Maar ben gewoon bang dat ik nooit mer zo’n jongen vind.

Ooh, je bent nog jong zat en er zijn nog heel veel andere jongens op deze wereld, die net zo lief zijn als hij.

Als je hem lelijk vindt, heeft 't toch geen toekomst?
Het is belangrijk dat je je eigen vriendje mooi vindt…Aantrekkingskracht is gewoon een must. Je bent ook bang om met hem af te spreken en hem te zoenen, dat is toch niet normaal? Ik denk dat je bij hem bent omdat je 'n vriendje wil en niet omwille van hemzelf.

Innerlijk is niet alles.

+ Als je zn uiterlijk niet leuk vind, kap dan :")?

Zo te horen ben je er nog niet klaar voor, en ben je niet 100% verlieft.

Jaa misschien hebben jullie wel een beetje gelijk…

Je vind hem gewoon niet leuk, SIMPELLL, uitmaken dus.

btw; ik heb niks met hem hoor! xd.
Gewoon mijn crush.

Sja, innerlijk is belangrijk, maar qua uiterlijk moet er op zn minst toch wel wat aantrekkingskracht zijn vind ik.