Ogod, dildo gevonden

of ze gebruiken m samen… :stuck_out_tongue:

hahaha
dat is lullig voor je moeder.

ik zou er maar niks van zeggen als ik jou was x’D

yo
bedankt iedereen voor de reacties haha
maar ik heb besloten dat ik niks tegen mn moeder erover ga zeggen… is een beetje genant voor haar namelijk, en tja ze heeft ook dr behoeftes en nu weet ik ook dat mn pa dus niet zo’n superster in bed is :stuck_out_tongue:

maaar ik heb nu wel een ander vraagje
want ik heb namelijk wel gelukkig een super leuke rok gevonden in m’n moeder kast, alleen die wil ik niet als rok dragen, maar als tuniekje… hij zou echt onwijs leuk staan onder een skinny jeans en ballarina’s. het probleem alleen is, hoe moet ik van die rok een shirt maken ?? heeft iemand misschiens tips
ik heb hem nu zeg maar aan als strapless shirt en hij glijdt er niet vanaf, dus hij hoeft niet ingenomen te worden. maar hoe moet ik er bandjes aan naaien en moet ik dan bandjes van een ander shirt eraan doeN??

oke haha het gaat nu dus echt van dildo’s naar naaitips :stuck_out_tongue:

oke haha het gaat nu dus echt van dildo’s naar naaitips

omg even doordenken MWHAHA. sorry bn melig

ahahaha
je kan lintjes gebruiken als bandjes? van dat ‘glimmende’ lint, roze ofzo… staat wel schattig
OF je laat hem strapless en draagt hem met zo’n dunne tailleriem :slightly_smiling_face:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[/b]

Héél toepasselijk… xD

http://i33.tinypic.com/2h4gjy8.jpg

Dit is ook een rok heb dr bandjes aan vast genaaid en voila! riemoje dr bij :grinning:

leukleukleuk!

ooooooooh wauww
ziet er echt onwijs vet uit !

ok, ik ga nu beginnen met naaien
dus wish me luck :stuck_out_tongue:

wees niet bang, volgens mij gebruikt ze hem nooit

-

Hahaha
Heb je t eerst al aan je moeder gevraagd?

Ik zou er idd bandjes op zetten maar je zou ook gewoon zelf bandjes kunnen maken, s niet moeilk, gewoon 2 strookjes stof en de dan eerst zigzagen (of locken) en dan omvouwen zodat je mooie dunne strookjes hebt, en dan nog even vast zette, zoals ze ook doen bij tshirt bandjes (moet je even kijken) vast zetten is ook heel simpel, pas het eerst kijk tot hoe ver de bandje smoeten zitten, dat spel je af, zowel op je bandjes als op je tuniekje.
en dan bij die spelden vast naaien:)
Hmmz snap je t?

ieuw… ik zou echt anders tegen me moeder aankyken
maarja het is natuurlijk wel ‘normaal’, maar gewoon omdat ik het echt niet zou verwachten!

ahahahhahahahahahahahahahhaha xD

Ik heb ze een keer BETRAPT, dat is nog erger xD

Omg! dat heb je er gewoon een beeld van in je hoofd! :astonished:

Had ik ook een keer:| ik ging kleding uitzoeken voor me mama wat ze aan moest doen opeens ik denk wtf is dat nou weer voor een zaklamp??? dus ik zo oppakke ik egt helemaal eraan zitten ik denk opeens O MY GOD
Was het zo een knalpaarse dildoooo:|

hahah omygod
mijn ouders ook hoor
ik wilde laats een boekje pakken bij mijn ouderss nachtkastje nou daar kom ik dus ook nooooiiiit meer begint er opeens wat te trillen ligt er een konijn en een groen ding. nou ik was in dikke shock!

nou dat is nog niets xD
ik heb me moeder een keer betrapt toen ze even metzichzelf bezig was :’)

yes,schockin.