Ogen

heey
Ik en een jongen vinden elkaar ongeveer 2 jaar leuk , bijna 2 jaar om precies te zijn. Maar we hebben dus laatst voor het eerst met elkaar gekloot en hij had tijdens het zoenen z’n ogen open en soms half open. Van ik zat dus met hem te zoenen en ik zag dat z’n ogen open stonden. En soms half open, weet iemand wrmm? :stuck_out_tongue:

Maar jij moet je ogen dan ook open hebben gehad, anders had je dat niet kunnen zien. :’)

Hoe dan ook: sommigen zoenen liever met hun ogen open, anderen met hun ogen dicht. Is dat een probleem dan?

Dus jij had je ogen ook half open of open… Waarom? :smirk:

Haha ja maar ik merkte het . XD

/

Als ik mijn ogen ondertussen even open doe (omdat ik het soms gewoon niet laten kan hem te zien ^^ ) en hij doet ook zijn ogen open/zijn ogen zijn al open, stop ik gelijk met zoenen xD
Misschien moet je het hem gewoon vragen (:

het was wel echt super schattig, op een gegeven moment waren z’n ogen half open en zat ie volgens mij echt te genieten, toen deed ik weer mijn ogen dicht XD

Wat is het probleem om precies te zijn?

Maar ook zaten we te zoenen keek ie recht in mijn ogen en ik in de zijne en hij weer met half open, maar ik vind het alsnog raar misschien zat ie aan iets anders te denken. Weet niet maar heb nooit meegemaakt met open ogen XD

Haha, niks om je zorgen over te maken joh! Gek genoeg zoenen ik en mijn vriend meestal allebei met onze ogen open. Hij beweerde ook eerst dat hij het gewoonweg niet met zijn ogen dicht kon (Ik heb het getest, was nog waar ook. Bizar)
Maar na wat oefenen doet hij nu af en toe zijn ogen dicht, als het echt even een intiem en intens moment is. Bij mij verschilt het ook. Meestal open, af en toe automatisch gesloten.

hmm iedereen zoent anders toch ?
en de een doet zn ogen dicht de andere niet :stuck_out_tongue:
ik meestal wel, maar afentoe doe ik ze open, gwn eventjes om zijn lieve gezichtje te zien :flushed: en de zijne zijn ook wel eens open of een klein beetje open :stuck_out_tongue:
soms moet ik dan lachen, haha ^^
maarja… :grinning:

misschien heb je iets te veel bruno mars geluisterd x"]

Hahahahahaha +1

Omdat hij je wilde zien, duh(:

Dat is echt leuk, om zo vet sneaky eventjes naar hem te gluren. Zooo schattig :slightly_smiling_face:

Mijn vriendje doet ook wel eens zijn ogen open en als ik dat dan ook stiekem doe moeten we er wel van lachen. Ik vind het niet erg. Hij zegt dan altijd: ‘Je bent zo mooi.’

Ik las het even na en dacht: Nee dat zegt hij niet, want we zoenen al. Ik bedoel dus als we lachen haha!

Hahaha ik dacht ook meteen aan Bruno Mars. ‘Should have known, you was trouble from the first kiss, had your eyes wide open…why were they open?’ hahaha. En nothing to worry about :slightly_smiling_face:

Mijn vriend heeft ook zo nu en dan even zijn ogen open. ‘Gewoon omdat hij het leuk vind om even naar me te kijken’ zegt hij altijd. Dus er is niks mis mee denk ik.