ogen opmaken

heeeeej:D

ik maak altijd mijn ogen hetzelfde op maar het lijkt alsof ik bestwel veel make up u heb dan… terwijl er meisjes zijn die het heeel leuk opmaken en dat het dan ook nog is lijkt alsof er weinig op zit

mijn vraag is: hoe maken jullie je ogen op op een gewone schooldag
fotos misschien en ook wat jullie erop doenn en dan ook de rest van je gezicht? =D

xx

dagcrème,foundation,mascara
doei

Mascara en meestal heb ik een nude-kleur oogschaduw of een tintje roze bijv. parelroze, die je bijna niet ziet, gewoon voor de glans.
En soms nog oogpotlood maar de laatste tijd doe ik dat eigenlijk niet meer.

Ik ben meer van de accessoires en make-up vind ik iets minder belangrijk, ik gebruik sws geen foundation, alleen oogmake-up. Maar ik heb een bril dus je ziet het toch niet goed als ik vet veel make-up op mn ogen doe.

• ik doe eerst een laagje mascara op (aan de bovenste wimpers en de onderste)
  • dan mijn wimpers krullen (jaa ik weet dat moet als eerste maar anders blijven ze niet zitten)
  • dan weer een laagje mascara
  • waneer alles droog is nog 1 keer krullen
  • dan oogpotlood aan de binnenkant van de onderkant van mijn oog
  • dan heel licht mijn wenkbrauwen opvullen (heb lichte wenkbrauwen) maar vind het lelijk wanneer mensen zien dat ik dat doe dus ik doe het heel licht xD
  • en wanneer ik een puisje heb of rode vlekjes, er concealer op doen

wanneer ik uit ga of een feesje heb doe ik soms wat oogschaduw op en wat meer laagjes mascara op

up

uuuh, mascara en soms beetje zwarte eyeliner maar heel soms, want bij mij is het al gauw te donker… =D

mascara, oogpotlood, bruine oogschaduw & foudation voor de pukkeltjes en plekjes

Ik heb elke dag wat anders, wel zelfde techniek maar altijd andere kleurtjes die dan bij mn kleding passen ^^

http://i35.tinypic.com/2zzsrhw.jpg

Dat bedoel ik!
hoe doe je dat onderste oogscaduw precies??

Het groene is oogpotlood en het paarsachtige is mouse oogschaduw aangebracht met zo’n klein make-up penseeltje. Je kan het een beetje met je penseeltje blenden :slightly_smiling_face:

ik heb eigenlijk altijd hele felle kleuren oogmake-up op dus je ziet bij mij wel dat er iets op zit:) ik hou ook wel van nude:p dat heb ik soms

Neeeee! Dat moet je echt niet doen. Ik heb zoveel verhalen gehoord over meiden die dat deden en van wie hun wimpers toen afbraken. Alleen je wimpers krullen als je mascara nog nat is. Want anders heb je grote kans dat je wimpers binnenkort eraf vallen.

Wouw!! Wat super mooi zeg!
x