ogen opmaken

Hoe maak je je ogen mooi op met oogpotlood&oogschaduw enzo? Altijd als ik iets uitprobeer zie ik eruit als een gothic of een clown ofso… x

Youtube! :slightly_smiling_face:

Gothic XD

Je kunt overal op het internet wel tutorials vinden, vooral veel op youtube dus.

ik doe alleen maskara&dus streepje oogpotlood boven en onder.
ik kon het eerst ook niet zag er niet uit enzo.
maar je weet wat ze zeggen ‘oefening baart kunst:’)’
en idd youtube enzo

wat is je haarkleur… en wat is de vorm van je ogen… mijn moeder is visagist… misschien kan ik je een beetje helpen…

die is echt goed!!! weet ik ook wat ik met mijn rode oogschaduw kan doen… goeie inspiratie

je ziet er zo ook al erg mooi uit hoor!!! maar voor de tips:

je zou kunnen beginnen met een lichtbruine oogschaduw… omdat je ogen een beetje dichter bij elkaar staan ( tenminste op deze foto ) kun je het beste met een ietsiepietsie donkerdere kleur naar de buitenkant toe werken… zo worden je ogen optisch groter en staan ze ietsje verder weg… ik zag in je profiel dat je 14 bent… dus ik zou het niet te zwaar maken… voorbeeld dit is wat ik bedoel alleen dan zou ik het voor jou wat lichter maken…

verder zie ik dat erg mooie wimpers hebt… dus zou ik niet echt met een dikke lijn eyeliner werken… want dan verdwijnt het effect van je wimpers… als je een lijntje doet onder je ogen… probeer de onderste lijn niet helemaal door te trekken naar je binnenste ooghoek… maar laat hem halverwege je oog verdwijnen… zo wordt het wat minder hard… je zou ook i.p.v bruin … groen of een andere kleur kunnen gebruiken… ik denk dat blauw je ook goed zal staan…

zo dit was het wel zo’n beetje… ik hoop dat je er wat aan hebt… voor meer tips kun je me wel noten voor mijn beautyblog, maar die ga ik hier niet promoten…

ps als je niet goed weet hoe je de kleuren moet plaatsen… moet je me even een berrichtje sturen op mijn profiel , dan maak ik wel een ‘hoe doe’ voor je via mijn mail. met foto’s enzo… :slightly_smiling_face:

lovelymoss

Waauuww super! Heel erg bedankt ik ga het morgen meteen proberen! hihi xx

graag gedaan…

ps zorg er wel voor dat je het de eerste keren even oefent… ga er lekker voor zitten en doe het niet als je bijv. een feestje of iets belangrijks hebt… anders ga je je alleen maar irriteren als het niet lukt…

ps. als je nog meer vragen hebt, je kunt me altijd noten hoor …

witte oogschaduw voor wakker effect.
dan oogpotlood. die doe ik zeg maar in het oog. ja ook boven in.
onder de wimperlijn lukt bij mij niet.