ogen niet even groot

Mijn ogen zijn niet even groot. Ik vind dat echt heel iritant. Weten jullie misschien hoe je zoiets kan camofleren met bijvoorbeeld make-up?
xxxxxxxx

Dat heb ik ook, maar verder was het nooit iemand opgevallen dus ik laat het maar zo.

Dat heeft iedereen.

Waarschijnlijk ben jij de enige die het ooit opgemerkt heeft, iedereen is wel een beetje scheef. :laughing:

Heeft iedereen dat niet? Ik heb het in elk geval ook een heel klein beetje.

iedereen heeft dat, dus niet iets om je druk over te maken :stuck_out_tongue:

ik heb dat ook een beetje, anders foto ?
want dan kunnen we het een beetje inschatten :grinning:

foto, misschien valt het enorm mee.

je kan het camoufleren door je ene groter te laten lijken (met lichte kleuren, wit enzo),
en de andere donkerder. maar dan niet zo dat je ene oog helemaal wit is, en de ander helemaal zwart ofcourse,
maar gewoon een beetje experimenteren daarmee =)

ik heb het heel erg als ik lach , dus op bijna alle fotos echt lelijk haha
mja iedereen weet het nu wel dus tis niet dat ik daardoor geen fotos van mezelf laat maken ofzo
hier een foto, t valt nog best mee maar kon ff geen andere duidelijke vinden

http://i56.tinypic.com/vmsnb5.png

dus gewoon niet klagen haha.

^Ik vind het niet eens zo opvallend! Ö

Ik vind het wel meevallen hoor (:

oh haha nouja, dr zijn wel is mensen die aan me vragen of ik oogontsteking heb ofzo omdat ie echt bijna dicht zit als ik de slappe lach heb ofzo:P maargoed t zit in de familie en ik kan dr ook niks aan veranderen dus trek me dr niks van aan haha. Ben wel benieuwd naar eenfoto van de ts.

Dat hoort zo. Je tieten zijn ook niet gelijk xD Behalve als je ze bij hebt laten werken… En ik zou geen make-up gebruiken om het te camoufleren of wat dan ook. Dan valt het juist nog meer op, want je ogen zijn heel dicht bij elkaar en als je bij de een wel eyeliner gebruikt en de ander niet dan vind ik DAT raarder dan 2 ogen die niet gelijk zijn.

Ik zou het gewoon laten en niet camoufleren =).

Witte eyeliner gebruiken.

Jij hebt wel een aantal dingen waar je niet tevreden mee bent zeg… Kun je niet gewoon blij zijn met jezelf?