Hoihoi,
Morgen ga ik mijn ogen laten laseren (Smile-methode). Heeft iemand hier ervaring mee?
O ja. Ik krijg hier een roesje bij, omdat ik erg zenuwachtig ben. Wat kan ik van dit roesje verwachten? Maak ik de behandeling helemaal mee, of slaap ik de hele tijd?
Dankjewel alvast!
Groetjes Sanne
Ik ga dit topic even volgen, want ik denk ook over na om mijn ogen te laten laseren!
Ben ook erg benieuwd naar je ervaring!
Vandaag gaat het gebeuren. Ik zal het laten weten hoe het is gegaan. Ben super mega zenuwachtig😬
Succes en sterkte!
Ik ben ook erg benieuwd! Succes!
Ik heb toen ik iets van 3 was een roesje gehad om mijn tanden te laten fixen (had een zware antibioticakuur gehad enzo) en toen sliep ik de hele tijd, maar verder weet ik er niet veel meer van.
Sterkte!
Dank voor alle lieve berichtjes.
Gisteren is het gebeurd. Het is me heel erg meegevallen. Ze namen goed de tijd voor de behandeling en legden duidelijk uit wat ze telkens aan het doen waren.
Vandaag controle bij de kliniek hoe het er na een dag uitziet. Mijn zicht is nog niet optimaal, maar dat hoort. Aan het einde van de dag zou mijn zicht helemaal volledig moeten zijn.
Ben super blij dat ik het gedaan heb!
Fijn dat het goed is gegaan!
Sanne,
Wat goed dat het ogen laseren goed is gegaan. Uiteraard ben je nu lekker opgelucht.
Ben wel benieuwd hoe snel je zicht weer helemaal goed is.
Hou je ons op de hoogte?
Edit: reclame verwijderd
Mag ik vragen bij welke kliniek je bent gegaan en waarom?