Ogen laseren.

Wie heeft dat een keer gedaan? of heeft een broer/zus die het heeft gedaan?
Ik wil het wel als ik 18 ben, maar mijn broer deed het ook, en hij kreeg telkens tranen de 1e paar dagen, echt zielig. En volgens mij deed het ook nog pijn :s

mijn vader,
zijn hoornvlies ofzoiets liet los. Hij vond het niet prettig maar niet pijnlijk. (denk)
Hij moest zo van die vergrootdruppels en moest toen zijn zonnebril op :stuck_out_tongue: zag er wel gek uit. zo midden in die verlichtte kamer mijn pa met een zonnebril op die hij nauwelijks draagt

maarja. ik heb her zelf dus geen ervaring mee.
x

Ik wil me ogen ook laten laseren maar ik wil wel weten of dat pijn doet of niet en moet je dat zelf betalen?

xx.

Ik ken niemand die zijn ogen heeft laten laseren, maar ik wil het in de toekomst misschien zelf wel laten doen. Let er wel op dat je ogen wel stabiel moeten zijn.

Maargoed, het lijkt mij echt super eng om dat te laten doen!

Ik wil het volgend jaar ook laten doen! Maar ik had op BNN gezien hoe het werd gedaan en echt… euuhhhhlll. Er kan ook wel veel mis gaan voor/na het laseren… Dus ik ben er nog niet helemaal over uit. Misschien kan je dat filmpje ff opzoeken @ google
c

Mijn moeder heeft haar ogen laten laseren.
Na de behandeling heeft ze wel veel shit gehad enzo, maar nu is alles helemaal goed en heeft ze er geen last meer van!
Haar hoornvlies was namelijk niet goed gelaserd ofzo… Misschien is dit wel niet waar hoor, haha! Ik kan me eigenlijk alleen nog maar herinneren dat ze een paar dagen lang in de slaapkamer heeft gelegen, met de gordijnen dicht.

Maar ze is er dus wel goed vanaf gekomen, daar niet van.