Ogen dicht of open tijdens het pijpen?

heyy girls,

ik vraag me af hoe jullie pijpen, omdat ik het gevoel heb dat ik het verkeerd doe. ik doe namelijk eigenlijk altijd mijn ogen dicht tijdens het pijpen, omdat dat voor de 1 of andere reden natuurlijker voelt. maar ik heb ook echt het gevoel alsof ik de enige ben die dat doet. dus houden jullie je ogen open of dicht? en dan heb ik nog een vraag. gaan jullie helemaal van boven naar beneden of doen jullie soms ook alleen de eikel? want mijn sekspartner vind het eerste lekker maar ik kokhals daarvan.

let me know!

liefs

Ik doe ook automatisch mijn ogen dicht, want ja, wat zie je nou. Je zit heel dicht met je ogen op hem, er is niet veel te zien.
Met het pijpen zelf doe ik het een beetje ‘half’ of zo, ik houd hem onderaan vast met mijn hand en heb alleen het de bovenste helft in mijn mond. Maar volgens mij vindt mijn vriend het zonder hand fijner

1 like

Nog nooit zo over nagedacht eigenlijk :thinking: maar ik heb ze volgens mij ook altijd dicht. Weet niet, geen erg in denk in, want ga er meestal helemaal in op ofzo haha

Wat je tweede vraag betreft; dat verschilt maar het klinkt wel herkenbaar dat mannen het meestal wel waarderen als je wat dieper gaat zeg maar.

Meestal ogen open, maar ik probeer wel steeds oogcontact te houden. Anders denk ik ogen dicht. Het gaat automatisch dus weet het niet zo goed. :sweat_smile:

In het begin alles, afwisselend en ook wel dieper. Kokhalzen kan ook gebeuren, maar is niet zo erg. Hand onder de ballen en andere hand de schacht vastpakken meer met de vingers. Aan het einde, als ik hem wil klaarmaken, dan alleen de eikel en stukje bovenste deel schacht, dan ook met hele hand omvat daaronder, soort aftrekken zeg maar. Snelheid is dan ook veel hoger. Beetje duidelijk? Als hij klaarkomt heel voorzichtig dieper heen en weer en langzaam met de hand. Hahaha :see_no_evil:

Meestal met de ogen open. Ik lik vaak eerst de eiken (vind hij lekker), maar daarna niet meer en richt me dan op de penis. Als hij bijna klaarkomt dan pak ik de eikel nog wel eens in mijn hand en masseer deze.

Ik sluit ook mijn ogen

bij mij gaan ze min of meer automatisch dicht als ik me echt concentreer. je ziet toch niets toch… af en toe hem aankijken is wel leuk als het licht is maar verder dicht.