Ogen allergisch voor make-up

Ik word echt gek!

ik ben allergisch voor make-up bij mijn ogen, ze raken geïrriteerd en jeuken heel erg. Ik ben al naar winkels geweest waar ze make-up verkopen voor tips en speciale make-up maar niks werkt. Een paar uurtjes hou ik het wel uit. maar dan wordt het echt heel erg… heeft iemand nog tips? want ik wil wel graag make-up blijven dragen.

Als je de regels van GS leest, dan zie je dat je een duidelijke topic titel moet hebben. Dit vind ik niet duidelijk.

Heb je al eens minerale make-up geprobeerd?

In een ander topic zit je spelfouten van iemand te verbeteren omdat je je daar zo aan ergert en hier schrijf je ik wordT?
Maar on-topic, misschien kun je bij de apotheek kijken, als het goed is hebben ze daar make-up voor mensen met een allergie.

Bij de meeste drogisten hebben ze wel makeup voor de extra gevoelige huid. Of heb je dat al geprobeerd?

Bij de meeste drogisten hebben ze wel makeup voor de extra gevoelige huid. Of heb je dat al geprobeerd?

Inderdaad, dat wilde ik ook net zeggen :stuck_out_tongue:

hoe kan je dat veranderen?

wat is dat? :flushed:

@gotcookies jep al geprobeerd

Misschien kan je je wimpers zwart laten verven? Dan hoef je in iedergeval al geen mascara te gebruiken.

Dat kunnen alleen mods. Dan moet je bij dat blauwe boekje je topic melden. Je zet dan in het tekstvak hoe je je topic titel wilt hebben en dan kunnen zij dat aanpassen.

Ik zou wat producten van Une cosmetics proberen, oa bij de DA te koop. Zijn allemaal nogal natuurlijke producten, dus misschien dat dat werkt voor je.

Ik draag eigenlijk amper mascara, vooral oogpotlood/eyeliner. Maar ik kan ook geen oogschaduw dragen :frowning_face:

Je kan oogpotlood ook laten doen :wink: Permanente make-up.

Make-up in poedervorm, het is van natuurlijke mineralen gemaakt en je huid kan beter ademen. Er schijnen minder spullen in te zitten waar je allergisch voor kan zijn, en ook geen parfum. Ik weet alleen niet of er ook mascara van wordt gemaakt.