/ offline

k wilde bij deze alleen jullie mening,
k ben jullie daar heel dankbaar voor,
nu heb ik m weer verwijderd.
x

Vervelende situatie… Ik denk wel dat het beter is als je het uitmaakt met je vriend eigenlijk. Zeker als je al zo lang gevoelens hebt met iemand anders en je het niet kan laten om hem dan ook te kussen enz.

Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je meteen met je beste vriend iets moet beginnen. Even vrijgezel zijn kan ook geen kwaad. Normaal zou ik zeggen ‘Probeer je relatie te redden’ maar als je al zo lang gevoelens voor een ander hebt, hij 2 keer met een ander gekust hebt, en jij nu ook met iemand anders ‘bezig’ bent, is het beter om er gewoon mee te kappen. Je bent ook nog jong, als je nu al 20 jaar getrouwd bent met iemand en zoiets gebeurd, is het nog anders als dat je nog ‘maar’ 2 jaar samen bent met iemand.

Succes in ieder geval!

persoonlijk zou ik de vriendschap met je beste vriend even op een laag pitje zitten. Kijken of je dan weer alleen verliefd op je vriend bent en weer goed tussen jullie kan gaan.
Helpt dit niet zou ik het uitmaken met je vriend maar nog even afwachten met die andere jongen.

Hier ben ik het ook mee eens!

Ik zou je vriend wel vertellen dat je vreemd bent gegaan dat heeft hij ook bij gedaan dus hij verdient die eerlijkheid. Ik denk dat je het ook moet uitmaken dit wordt niks

Je vriend is niet je ware. anders was je nooit twee keer vreemdgegaan, en hij ook niet bij jou!
Ik krijg het idee dat je gewoon bij je vriend wilt blijven om ‘veilig’ te zijn.
Zodat je maar niet alleen door het leven hoeft etc.
Bang dat je voor je beste vriend kiest en dat je beste vriend vervolgens niet voor jou kiest ofzo. ik weet het niet.

Ik vind he tlomp wat je doet. en zowel je vriend als jij zijn slecht bezig. maar goed, gelukkig is er maar 1 stel aan jullie verpest.

Anyway. Kijk ik ben een beetje van de slechte kant denk ik: ik heb een hekel aan vreemdgaan maar als iemand met zoon verhaal komt zoals jij bovenaan typt, en er zoveel spijt van heeft etc, en t stelde niks voor, drank etc. dan denk ik echt: waarom vertellen dan?
Ik bedoel mijn ex is vreemdgegaan met mij, terwijl ie een nieuwe vriendin had. hij heeft t ook nooit vertelt. prima toch? als hij daarmee kan leven prima.
Ik zou zelf niet vreemdgaan, maar goed.
maar jij flikt het gewoon om nog een keer vreemd te gaan.

Wacht.
De 1e keer drank, oké jullie zoenen. Niet acceptabel, maar drank kan rare dingen doen.
2e keer drank, oke, nogmaals wat ik net zei.
3e keer drank, stop. Je weet nu onderhand wel dat jullie je seksueel gaan misdragen als jullie drank op hebben.

Dit zie ik als een teken dat jij je beste vriend gewoon wilt.
En dat kan gebeuren, maar ga niet liegen tegen je vriend.
Vreemdgaan is echt not. Bedriegen is vies. Punt.

Hier ben ik het inderdaad mee eens. Een keertje kan best een vergissing zijn met drank op en dan zou je het niet perse hoeven zeggen tegen je vriend (ook al zou ik dat wel doen denk ik) maar na 3x weet je wel wat er gebeurd en ik vind ook sowieso dat je dat tegen je vriend moet vertellen want hij is ook eerlijk tegenover jou geweest over zijn vreemd gaan!

Voor je beste vriend gaan. Sowieso uitmaken met je vriendje nu, want het is duidelijk dat jij hem niet leuk genoeg meer vind.

Hier ben ik het ook mee eens.

Goed advies, mee eens :slightly_smiling_face:!