Officiële So you think you can dance-topic

Geloof ik wordt het herhaald op maandagavond dus dat is dan al geweest :slightly_smiling_face:

Ik vind Stephanie en Meysam echt een leuk koppel enzo. :grin:
en bovendien zijn ze NEDERLANDS <3

Ik vond die auditie van Johan ( met die sytycd feestjes ) geweldig :’)

Word op maandagavond altijd herhaald (22.30 uur)

I love sytycd! Kijk het elke week :slightly_smiling_face:.
Ik vind Anna-Alisia en Juvat heel goed samen!

Ik vond trouwens de laatste aflevering wel echt SUPER lang duren. Ik heb het niet helemaal afgekeken, want het duurde gewoon té lang met die uitslag.

Was vorig leuker of ligt het aan mij?

Mee eens. Het begon om 8 uur en het duurde top 11 uur. Niet normaal

Juvat is echt sexy :smirk:

Leve Christiaan ;d
& Nina & Rebekka!

Zo echt he! ik had het opgenomen maar heb het echt in 3 keer gekeken ofzo xd. Maar dat komt ook door dat commentaar en al die stiltes die ze laten voor uitslagen… trouwens wie is er uit gegaan, want hij was te kort opgenomen :expressionless:

weetje! ik had dat opgenomen ,maar omdat hij zo lang was stond hij er niet helemaal op en ze waren juist aan het einde en het ging van 'En de jongen die zijn koffers mag pakken is geworden… en toen BAM! werd de opname afgesloten, en ik van NEEEE KOMAAN !!! :grinning:

Hahaa, overmorgen weer naar Dan kijken <3.

Ja, ik vind het ook echt stom dat je het op internet niet terug kan kijken (zonder te betalen).
Maar Jeffrey en Sandrine waren eruit gegaan.

Ik vind Anna Alicia & Juvat en Stephanie & Meysam het leukst tot nu toe denk ik (:

Anna Alicia en Juvat vind ik toch wel de beste!

Voor alle Dan Karaty fans is er een fanclub hyves pagina opgericht. We hebben al ruim 4000 leden, en we zijn nog steeds groeiende. Je vindt hier de laatste nieuwtjes, foto’s en persoonlijke intervieuws. En je vindt de info op de GRATIS website www.dankaraty.hyves.nl!!!

ik vind stephanie en meysam het leukst tot nu toe! ze moeten echt een stelletje worden :slightly_smiling_face:

Wauw het was echt weer een geweldige show! Kippevel bij Stephanie en Meysam en Anna Alicia en Juvat

Ik vond het echt leuk dat die Rebecca eruit was, sorry maar die zag er echt vreemd uit xD ja ze kon wel goed dansen, maar volgens mij kreeg die Sedrig geen stemmen alleen door haar. xd
Vond het wel jammer dat die Michiel eruit was, maar hij was opzich ook wel wat slechter dan die andere. Maar vond het leuk dat ie gewoon automonteur was en zover is gekomen.
Ik ben nu voor Stephanie en Meysam, maar heb nog niet echt een vaste favoriet, dus dat kan nog veranderen.