Officiele Snapchat-topic.

Lalalalla, dit is doodjes.

En dan stuur je een enorm beschamende foto of gewoon even een naaktfoto want die niet zo slimme mensen bestaan er ook nog xd en dan doe je klik, printscreen en voila je hebt de foto.
Ik kan binnen een seconde een printscreen maken met m’n mobiel en er zijn wel meer die dat kunnen, dus heel veilig is het nou niet om foto’s te sturen met deze app ondanks dat je de foto maar enkele seconden ziet.

Ik vind ‘t best nutteloos. :’)

hij valt steeds uit als ik iets verzend dus ik kann niets vberzenden:( help?,

ik kan niet wachten tot ik mn nieuwe telefoon heb, snapchat is zo leuk
zeker als je ergens op een leuk plekje bent dan kun je dat delen haha
en rare foto’s. Maar je ziet het wel als iemand een printscreen heeft gemaakt

geen naaktfoto’s :’)

dt heb ik ook, ik kan helemaal geen foto’s maken in snapchat! Heel soms met de gewone camera, de frontcam heeft het nooit gedaan, wel in gewone foto. Heb de app al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en de instellingen doorgeplozen. Ik heb een samsung galaxy ace 2.

Snapchat is echt zo leuk! Heeft iemand nog meer het probleem dat je foto’s bij snapchat waziger zijn dan als je gewoon foto’s maakt?

Bij mijn Snapchat doet de Frontcamera ook niet… Had al gelezen dat iedereen dit heeft, die dezelfde telefoon als mij hebben. Beetje jammer, maargoed.

ja ik heb ook de ace 2, maar de frontcamera doet het gewoon niet bij snapchat. Maar al mijn filmpjes zijn zwart? ): Weet iemand toevallig hoe ik zorg dat ik gewoon filmpjes kan maken?

“The uglier the snapchat, the tighter the friendship”

:’)

Ik zet de timer van hoelang je de foto ziet gewoon op 2 seconden, dan is er geen tijd om een screenshot te maken :’)

Ik had mijn snapchat een keer op twitter gezet, had ik dat maar niet gedaan, kreeg allemaal lullen en mannen hahahah :")

HAHAHAHAHAHA dickpic

haha stop met stalken, stommerd

Ik kan wel screenshots maken, bij iPhone en iPad. Dan moet je op het knopje met het vierkantje klikken en tegelijk de ontgrendelknop

Ik bén stalkie stalkie… denk aan jessy, floris en swiffer enzo

Haha ja, jij weet wel raad met snapchat