Officiële parfum-topic!

Heeii girls,

Ik was nieuwsgierig naar welke parfum jullie gebruiken en waarvoor. Dus ik dacht, waarom niet een nieuw topic? Vertel hier welke parfums je gebruikt, welke je het lekkerst vindt en waarvoor je ze gebruikt. Zelf steel ik altijd parfum van mijn moeder :wink:, maar ik vond het tijd worden een parfum voor mezelf te hebben.

x

Miss dior momenteel, die roze met een strikje. Ruikt zo ongelofelijk lekker

En ik zou geen parfum van je moeder stelen, dat is best zielig. Gewoon lekker zelf sparen en een parfum voor jezelf kopen

Waar kan je van die roller parfums halen?
Lijkt me veel fijner voor in je tas dan een groot parfum fles

Ikzelf gebruik bijna elke dag gucci guilty :wink:
Zooooo goed (:
Welke parfum riekt er nog super lekker voor een man?
xxx

Die rollers lijken me ook echt fijn!

Ik heb een stuk of 40 parfums, gebruik elke dag een andere

Misschien dat het leuk is een leuke beginpost te maken, waar bv. het verschil tussen verschillende soorten parfums wordt uitgelegd, waar je goedkope/dure parfums kan kopen, enkele leuke foto’s,… Tenzij dat teveel werk is! :slightly_smiling_face:

Leuk, ik ben gek op parfum :heart:

Ik heb:
-Miss Dior Chérie
-Givenchy Dahlia Noir
-Victor & Rolf Flowerblomb
-Chloé Signature Scent

Ik heb er nog een paar op het oog maar ik hoef geen 10 flesjes tegelijk :’)

Ik gebruik nu al twee jaar bijna dagelijks Lady Million, het is gewoon naar mijn mening de lekkerste geur die er is. Daarnaast heb ik ook nog Estée Lauder Sensious Nude, maar die draag ik bijna nooit aangezien ik meestal toch voor Lady Million ga

@Junejoksch

Ik vind Gucci Guilty Intense (mannelijke versie natuurlijk) echt super lekker.

Beyoncé is mijn favoriet.

Sowieso alle parfums van Gucci! Die zijn stuk voor stuk Goddelijk :grinning:

Mijn favoriete parfum is that moment van one direction, ruikt echt heerlijk!

Ik weet dat ze die bij de primark hebben, ze ruiken ook nog lekker!

Haha precies dit, ik heb er ook meer dan 30 en iedereen is van ‘wat moet je met zoveel?’
Ik hou echt van geurtjes!

Mijn favorieten zijn Diesel Zero Femine en Christina Aguilera de ‘normale’ :slightly_smiling_face:

Dit kan ook prima in het topic over je lekkerste parfum!