Officiële Ik word jonger geschat dan ik ben Topic

[i]Het is niet echt een probleem, maar ik word heel vaak jonger geschat dan ik ben (ik ben 20)
Ik vind dat best vervelend. Ik heb niet het idee dat ik qua gedrag en kleding kinderlijk overkom… Dus waar het dan in zit?!

Heeft iemand tips ofzo om ouder te lijken?
Owja,Mensen zeggen dan tegen me: ‘Als je ouder bent, dan ben je blij dat je jonger word geschat’. Maar NU baal ik er toch wel van…
[/i]

Wanneer dan? Bij het uitgaan? Of altijd?
Misschien je gezicht, lengte etc?

Vraag aan mensen waarop ze dat baseren?

Ik heb het zelfde, ik ben inmiddels 21 en wordt bij elke kroeg nog om mijn ID gevraagd, wordt soms ook nog wel eens 16 geschat wat ook niet fijn is maar ik trek me er niet zoveel meer van aan. Maar het is inderdaad wel vervelend!

Kleed je volwassener, dus niet met kinderachtige printjes.

Heb ik ook, maar ik heb er mee leren leven :’)

Maar er zijn hier ook al heel veel topics over.

Laat is een fotootje zien? :slightly_smiling_face:

Bij mij is het de ene keer ouder en de andere keer jonger… jonger is idd vervelend.
Maarja, ik had laatst een vrouw aan de kassa die vertelde dat ze in Nieuw-Zeeland op vakantie was en ze daar tot 25 ID moeten vragen voor alcohol, werd het haar gevraagd terwijl ze allang de 30 gepasseerd was :grinning_face_with_smiling_eyes: das dan weer wel n mooi compliment !

[i]Wauw, snelle reacties zeg! :grin:

Het is mijn gezicht doordat ik er wat jonger uitzie… [/i]

Ik ben bijna 19 en ik word 14 geschat. Het is echt erg.

Het vervelende is dat ik ‘mentaal’ ouder ben dan leeftijdsgenoten. Ik heb al 3,5 jaar een vaste vriend, we wonen samen, ik ben al aan het sparen om samen een huis te kunnen kopen en zo… Terwijl mijn vrienden daar totaal nog niet mee bezig zijn. Ik word dan ook nergens serieus genomen. :s

Tijdens het uitgaan moet ik echt 100 keer mijn ID laten zien. Vaak spreken mensen me erop aan (“Ben jij nog niet een beetje jong om uit te gaan?”) Ik vind dat echt gênant. Of soms zie ik ze de hele tijd naar me staren en me in het oog houden.

Nochtans ligt het niet aan mijn kledij of make-up. Ik ben gewoon erg klein (1m56) en tenger en heb blijkbaar een jong gezicht.

Als iemand dé gouden tip weet om naar mijn leeftijd geschat te worden, tell me.

Inderdaad foto! :’)

foto ?

Tsja weinig aan te doen denk ik. Makeup misschien, maar dan zou ik niet drastisch gaan plamuren zegmaar. Misschien een ander kapsel, dat wil nog wel eens helpen :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of ik een foto hier neerzetten wel durf, wil het liefst anoniem blijven.

Anders haal je het na 1 minuut weg? :3

Maar dan moet niemand citeren!

na 1 min weghalen inderdaad :slightly_smiling_face:

natuurlijk niet, en anders haal ik dat weg, mods kunnen dat :slightly_smiling_face:

Oke, dankje :grin: Even een foto uploaden…

Mag ik ook een foto posten? en daarna weer weghalen?