Officiële Go Pro topic!

Zelf kijk ik de vlogs van ‘Enzoknol’ op youtube.
Hij heeft altijd hele leuke vlogs waar ook zijn Gopro camera in voorkomt. Ik heb er zelf geen, maar zou er wel heel graag 1 willen. Heeft iemand er 1, die er wat over kan vertellen, en hoe het bevalt? Geld waard?
Zou je de camera ook mee mogen nemen naar een zwembad?

Mijn vriend heeft er een, hij is er helemaal gek van, neemt hem altijd mee als ie het water op gaat en gaat windsurfen enzo. Hij kan zoals je vast al wist ook onderwater en de kwaliteit is dan ook echt geweldig nog steeds. Wij hebben het gefilmd toen we bijv op vakantie gingen scuba diven.

Maargoed beetje nutteloze reactie want zelf weet ik er niet zo heel veel van af of waar je hem het beste kan kopen ofzo sorry :’)

mijn vriend heeft er een die ik zelf ook gebruik, met paardrijden! als je een waterdichthoesje erbij koopt kunnen ze geloof ik 15 meter onderwater!

Ze zijn keer het geld waard, heel klein zitten niet in de weg en ze hebben veel accessoires, bijvoorbeeld stickers voor op je helm zodat je m op je helm kan doen, een armband, een borstband, je kan m om je enkel doen, je hebt een stok waar je m aan vast kan maken.

Ik vind hem zeker het geld waard, je kan hem kopen via internet, media markt of een andere shop waarvan ik de naam niet weet. De prijzen zijn overal hetzelfde of je moet hem via marktplaats 2ehands kopen of zo.

Het enige nadeel: de kwaliteit is 4k, de meeste computers trekken deze goede kwaliteit niet waardoor de kwaliteit iets naar achter gaat.

Jennifer Lawrence met een GoPro :’)