Officieel zoen topic

Hier kun je alles vragen & vertellen over zoenen! Geen aparte topics meer aanmaken dus :slight_smile:

Eindelijk :’)

EINDELIJK!

hahaha dat werd tijd.
echt ineens 3 topics over zoenen :’)

Ow, mooi. :slightly_smiling_face:
I was wondering:
Zou het kunnen dat een jongen zich schaamt/rot kan voelen als hij tijdens de afspraak merkt dat hij een nasmaak heeft van wat hij heeft gegeten en bij het zoenen dan ook zijn lippen op elkaar houdt?
Is vervelend want hij liet me voor die dag nog weten dat hij me eindelijk weer kon zoenen.

^ Ja kan.

nou, ik heb dus met een jongen, maar we zijn beiden niet ontgroend,
en volgens mij weet hij niet eens wat zoenen is ofzo, maar ik wildat wel heel graag met hem, maar wat moet ik doen? (A)
xx

@priggh
Als jullie naast elkaar zitten kan jij beginnen met een kus op z’n wang te geven en kijken hoe hij reageert.
Als z’n reactie positief is (hij glimlacht bijvoorbeeld) kan je hem een kus geven op z’n mond en hopelijk gaat het dan vanzelf, ook bij hem.

Waarom denk je dat hij niet weet wat zoenen is?

haha eindelijk!

@cookieyork;
omdat hij het nooit doet. :stuck_out_tongue: of hij is gewoon verlegen. (A)

Oke. :slightly_smiling_face:
Dan wacht hij misschien op jou tot je ermee begint (omdat hij verlegen is).
Wie weet zoent hij je vaker uit zichzelf als jij de eerste stap hebt gezet

@LOCKED
Ik vraag me dan af wanneer hij van dat rot gevoel af is en wat ik verder kan doen.
Het was hoe dan ook wel een fijne zoen (vond ik althans).
Maar hij reageerde ook niet op m’n grap in een sms over of zijn lippen nu dezelfde kleur hebben vanwege mijn lipgloss, hij reageerde pas op de zin erna.
Daarom dacht ik dat het hem misschien niet lekker zat.
Reacties van anderen zijn ook welkom!

^^

ik ben gewoon bang voor zoenen aan het worden terwijl ik al 9x heb gezoend met 9 verschillende jongen! wtf, what to do?

Misschien wat vaker met dezelfde jongen zoenen…?

Waarom wordt je er bang van?

Ik ben nog lekker groen :four_leaf_clover:

haha ik bedoelde eigelijk gewoon,
9 verschillende jongens
waarvan 3 verkerings
3 daarvan dus ook vaker gezoend…
(:

Ik ben 17 en heb nog nooit gezoend en ik ben er eerlijk gezegd ook nogal bang voor. Ik ga dinsdag waarschijnlijk met een jongen afspreken die ik leuk vind, maar vind het echt doodeng. Herkennen jullie dit? Hoe gaan/gingen jullie daarmee om? Ik ben echt bang dat ik het fout doe ofzo.

Ik had precies hetzelfde als jij! Ik vond het ook eng en ik wist dat het ging komen toen ik met die jongen afsprak.
Opeens was het zover, ik had het niet eens door! Ik dacht; wat ben ik nou aan het doen? Maar het gaat meestal gewoon vanzelf, je kunt het niet zo snel fout doen hoor… En anders zeg je gewoon eerlijk dat het je eerste keer was en dan kan die jongen je misschien helpen (:
Gewoon niet te druk over maken, laat het over je heen komen. Het komt goed!

@ Suuuus; het is eng maar het gaat helemaal vanzelf. Als jullie het allebei willen kan er weinig mis gaan, echt waar. Ik had dat ook bij mijn eerste zoen, maar ik was gewoon zo verliefd op hem dat de zenuwen vanzelf verdwenen!