Officieel topic: Wat vind jij een leuke sport?

Wat vind jij een leuke sport, zit je er ook op of vind je het gewoon leuk? Laat het me weten!

dansen en hockey; zit er allebei niet op.

hockey is echt geweldigg !
alleen moet je wel vroeg mee beginnen met een nieuw tem als er genoeg aanmeldingen zijn van de zelfde leeftijdsgroep, dan heb je op een gegeven moment een hele hechte band met je team en dat is dan zo leuk en gezellig en hard trainen en winnen en kampioen worden, echt gweldig !
jammer dat ik er vanaf moest door ziekte, maar het was echt geweldig!

en wedstrijdzwemmen vond ik ook altijd heeeeel leuk !

Ik houd niet van sport.
Maar ik ga samen met een vriendin op handbal, dus dan lijkt het mij wel leuk :'D

zit nu al bijna 9 jaar op hockey, maar ik heb er niet zo’n zin meer in… Weten jullie iets?

voetbal, ik doe het nu 3 jaar. :slightly_smiling_face:

skiën
helaas kan dat niet altijd :'D

haha ja, alleen in de winter he?

kickboks

Longboarden <33333333333

turnen!

maar longboarden lijkt me trouwens ook wel vet :slightly_smiling_face:

Ik zit al 11 jaar op hockey en er zit idd niet meer zoveel aan xD. Paardrijden vind ik geweldig maar daar mag ik niet op van mn ouders -.-

Ik rij al heel lang paard. Maar zumba en kickboksen is ook leuk.

Welke sporten je leuk vindt is vrij persoonlijk. Dus als ik jou was, zou ik gewoon wat proeflessen nemen.

yoga,

het vereist namelijk niet zoveel inspanning als voetbal enzo! haha

Wat is longboarden?

@justxdreaming, ja ga ik ook doen, maar het is wel leuk om te weten wat andere mensen doen, bijvoorbeeld, longboarden, heb ik nog nooit gehooord !

Poweryoga, love it. Ik zat 5 jaar samen met vriendinnen op handbal maar ben er afgegaan omdat het eigenlijk heel saai is. Voetbal lijkt me leuk, maar daar ben ik slecht in.

Dit is longboarden
Ik ben zo blij dat het weer eindelijk weer gunstig is :slightly_smiling_face: Ik miste het echt ontzettend.

Kunstschaatsen, moet je eigenlijk ook vroeg mee beginnen. Maar ik ben ook pas dit jaar begonnen (en ben 18, ben echt oud daar, haha). Alleen is dat helaas ook een sport die je alleen s’winters kan doen. (en 't is vrij duur, als je zelf 't lidmaatschap moet betalen).

Zeilen(L)
ik doe geen wedstrijden meer, helaas is mijn bootje ook overleden!
zelf veel zeilen na school, in de winter dans ik veel, heb heel lang klassiek ballet gedaan, momenteel geen “echte” sport bij een vereniging.