Officieel topic: Kleding voor vollere meisjes.

Ik ben geen dik, maar ook geen dun meisje. Sommige dingen die ik draag maken me heel dik, maar sommige weer heel slank.

Tips geven over wat je super dik maakt, of wat juist niet, zijn altijd welkom!

Zwart en andere donkere kleuren laten mij altijd slanker lijken (: En je kan beter ook iets aansluitends (niet te strak natuurlijk!) aan doen dan iets dat ontzettend los hangt of een mooi A model.

Dankje!

upje.

Geen wijde kleding, daardoor lijk je eigenlijk alleen nog maar groter.
Draag bijvoorbeeld een wat strakker hempje en een wat wijder vestje erover met een leuke lange ketting. En inderdaad donkere kleuren werken ook altijd goed.
Draag sowieso nooit een strak shirt met een brede tailleriem erover, dat ziet er meestal niet uit.
En verder, draag gewoon wat je leuk vindt en waar je je goed in voelt. Zelfs al ben je dikker, dat verbiedt je niet op gewoon kleding te dragen die je leuk vindt!

Ik voel me er sowieso niet heel fijn bij als ik er dus super dik bij loop, maar bedankt voor je tips!

Met hakken aan lijk je ook slanker!

Bedoel je dan kleine hakjes, van 5 cm of echt high heels?

Ik draag sowieso kleding die ik lekker vind zitten
En ik vind persoonlijk dat een goede skinny jean met hakken (8 á 10 cm)
Maar sowieso ontwikkel je eigen stijl en je zal dan leren wat je goed staat
Want ik voel me prettig op hakken maar een ander gevuld meisje kan zich walgelijk voelen in hakken en skinny jean
Het is só persoonlijk!
Maar sowieso draag geen strakke kleding
Behalve als het afslankt maar dat zie je wel aan het model als je het aan heb

Upje

Geen brede horizontale strepen dat maakt ook dikker!

Ik had eerst een shirt met brede horizontale strepen (die gebruik ik nu als pyjama) en als ik terug kijk op foto’s dan zie je wel dat hij dikker maakte. Hij was van de H&M en begon op een gegeven moment ook helemaal te flodderen, er zat geen model meer in. Daarna heb ik hem ook niet meer gedragen.

Lees trouwens dit even, hier staan nog meer tips
http://mens-en-gezondheid…ke-kleding-maakt-dik.html

En de mensen die zeggen dat horizontale strepen dik maken, het is volgens mij juist bewezen dat dat niet zo is, verticale strepen maken dikker :stuck_out_tongue:

Pencil skirts accentueren je taille en leggen daar nadruk op.

Upje

upperdepup

Ik zou zeggen minstens 9 cm. :slightly_smiling_face:

Bij mij staat iets wijdere kleding overigens juist beter.
Dan zie je geen hobbels en bobbels zitten.

Dankje!

Upje (:

geeen blouses. dat maakt ook breed & dik.
ik heb ut ook. als ik dan blouses aan heb daar voel ik me helemaal niet fijn in.
dan heb ik liever blousje los . maar niet vast.

Ik draag nooit blouses, maar dankjewel

Upje (: