Officieel topic: kamer gezocht (en aangeboden)

Ik dacht; er zijn hier vast nog wel meer meiden die een kamer zoeken. Dus hierbij: plaats je oproep.

Zelf ben ik opzoek naar een kamer in Utrecht vanaf deze zomer. Minimaal 10 vierkante meter en niet meer dan 400 euro huur (inclusief). Daarnaast graag zo dicht mogelijk bij het centrum. Dus weet je iets of heb je iets? Let me know!

Ik zou je zo niet kunnen helpen. Zou je wel inschrijven op Kamerburo en dat soort dingen!
Let wel: in Utrecht is er een enorm tekort aan kamers. Wat wel helpt straks tijdens je studie is bij een studentenvereniging gaat, want dan ben je er vaak als de kippen bij als er een kamer vrij komt, omdat je dat daar ook sneller hoort enzo!

Ja, ik ga me ook zeker inschrijven bij een studentenvereniging (ook omdat het me leuk lijkt) en daarnaast heb ik me al ingeschreven bij SSH Utrecht. Maar alle kleine oproepjes helpen (misschien wel)!

haha! Oke ik doe het ook:
Ik heb een kamer nodig in Leiden, liefst vanaf de zomer(juni/juli). Ik zou graag een kamer willen hebben dichtbij of in het centrum. Minimaal 12 m2 en maximale prijs van 350 euro (inclusief)
En ik woon heel ver weg van Leiden (3 1/2 uur reizen), dus hospiteren is voor mij erg lastig. Als je het weet, laat het dan weten :slightly_smiling_face:

ik zoek ook een kamer in utrecht.

mijn vriend moet nog een kamer in amersfoort/utrecht =)
haha xD

Ik ook in Utrecht! :grinning: Ook al ingeschreven bij de SSH en ik ga ook bij een studentenvereniging. Ben nu nog niet echt actief opzoek eerlijk gezegd. Ik dacht dat ik dat in de zomer wel zou kunnen regelen (misschien wat naief).
Volgens mij melden zich hier meer mensen aan voor een kamer, dan dat iemand er ook daadwerkelijk een voor je heeft xD

Gewoon op t internet zoeken, vriend van me had voor dezelfde prijs binnen 3 weken een kamer.

Een vriendin van mij zoekt ook, hier wat sites waar je op kan zoeken!:

etc. Veel sucses met zoeken!

is 400 incl niet een beetje weinig?

400 incl is best een normale maximum prijs voor studenten voor een kamer.

Ontopic, ik zit zelf in Utrecht op kamers bij de SSH.
Tip, het centrum lijkt aantrekkelijk, maar buiten het centrum is een stuk goedkoper en met de bus ben je vrij snel in het centrum.

Klopt opzich wel maar inclusief ook? Ik heb me er nooit mee bezig gehouden eigenlijk, ben meteen samen gaan wonen!

ja ik heb in 3 kamers gewoond en daarvan was er maar een 400 incl, de andere allebei daaronder. Echt veel boven 400 incl is als student toch wel echt aan de hoge kant als je niet samenwoont.

Ja dat is ook zo, oh dat valt me dan nog mee! Ik dacht minimaal 400 euro en dan exclusief!

Weet je al of je bij een studievereniging wilt? Want dan zou je alvast kunnen gaan hospiteren bij verenigingshuizen enzo.

oke, dan doe ik het ook, je weet natuurlijk maar nooit!

Ik zoek een kamer in Deventer, liefst zo zelfstandig mogelijk, voor het aankomende schooljaar. En zijn er meer mensen die bij het Saxion in Deventer gaan studeren?:slightly_smiling_face:

Niemand? Aan de dames die al een kamer hebben; hebben jullie misschien wat tips om aan een kamer te komen?

Ohh, even een upje voor dit topic want ik zoek ook een kamer, namelijk in Dordrecht (:

Per september ga ik beginnen aan een stage in Dordrecht. Nu wil ik daar graag op kamers, maar ik heb tot nu toe nog geen succes gehad met mijn zoektocht.

Weet je een leuke kamer of heb tips, laat dan even en berichtje achter.

Periode: september t/m januari (mag ook iets eerder)
Max. huurprijs: ¤300,- p.m.

Ik zoek een kamer in Groningen

liefst 18 m2 (16 of 17 is ook wel oke hoor)
dicht bij het zernike en het centrum.

max huurprijs 300 euro p.m. incl.
periode vanaf augustus/ september

dus als je iets weet note me dan even miss dat ik het wel dé kamer vindt :wink:
xx