Officieel topic: H&M kortingscodes!

Wie weet wat de kortingscode van NU is voor de H&M Online shop dus niet de code van 25% korting op een artikel naar keuze want die is al verlopen!!

Liefs!

1304 - ¤5 korting
7764 - 25% korting

en is die 25% op een artikel of op het geheel?

25% op een artikel

hoe werken die codes precies ??

bij de kassa links invullen.

thnx… en als je dan online bestelt gaat de korting er automatisch vanaf? Da’s handig!!

Ik had er laatst ook 1 ingevoerd, kreegi k 5 euro korting :grinning: Ik denk dat het die ene van Hadouken was :wink:

Doen die het nog steeds dan? Ik kreeg laatst namelijk zo’n mailtje van H&M dat ze maar tot een bepaalde datum geldig waren… Mrja, t zou wel fijn zijn als ze nog steeds werken :wink:

1304 voor 5 euro korting geld nog steeds

En heb er nog 1:
7772 voor 25% korting op het duurste artikel

cwl!
Thanq. ben net aan het online shoppen xD

7772 - 10 euro

je had mss eerst beter kunnen kijken bij budgetshopping. Daar heeft Monique de codes online staan.

Die 772 is verlopen alleen die andere deed het by my(A) Bedankt!!

Als je op Girlscene ff zoekt op Korting Codes vindt je er een paar, als je er één aantreft die al verlopen is moet je ff een note naar Monique sturen, die kan ze dan ervanaf halen, zelfde als je een nieuwe hebt, dan moet je ook ff een note sturen, die kan die nieuwe er dan op zetten

ik gebruikte paar dagen terug code 7772 kreeg 15 euro eraf van duurste bedrag

Ik vind het wel jammer dat je voor minstens 20 euro moet bestellen :S (als je dan 10 euro korting hebt zou je dus voor 30 euro aan spullen moeten hebben minstens :S)

54-5657 = gratis tuniek+legging
1304 = 5 euro korting op het geheel
7772 = 25% korting op het duurste artikel

en ik had er nog 1 maar die ben ik vergeten :frowning_face:

7616 - 10 euro, 7772 - 10 euro, 1304 - 5 euro. De laatste twee kan je samen gebruiken. Als je later een item aan je bestelling toevoegd kan je ook de derde code gebruiken.
Van nomanolo.nl