Officieel topic: Ben je gedumpt of heb je iemand gedumpt?

Beetje lastig maar me vriend en ik hebben tt weer goed gemaakt. Past niet egt meer by dit topic mr ik ben dr wel super bly mee :grinning::smiley: Ondanks dit kunnen jullie er tog verder over discussieren of praten.
xx

in love with my boy…:wink:

Ik heb vorig jaar iemand gedumpt op wie ik ontzettend verliefd was.
Ik bleek toch nog steeds aan iemand anders te denken ¬¬

ik vind dumpen trouwens zo’n stom woord :stuck_out_tongue:
Alsof het afval is ofzo X’D

Ik heb echt heel lullig gedumpt, ik schaam me er nog voor…
Ik wilde het hem ook niet op die dag vertellen, maar hij merkte dat er iets was en wilde het perse weten =/ [het was dus zn verjaardag en de dag dat ik terug kwam van vakantie]

Ik ben gedumpt :rage: Hij ging vreemt, Ik boos,

Pff gedumpt klinkt zo naar :frowning_face:
bij mij is het vrijdag nacht uitgegaan :frowning_face: ik zag het ook totaal niet aan komen en hij ook niet :frowning_face:. BAH ik haat verdriet om een jongen. Loop alleen maar te huilen verdomme!

Kut voor je :frowning_face: sterkte ermee…

Ik had hem gedumpt, toen kreeg ik weer wat met hem, en een paar maande later dumpte hij mij :ok_woman:

Aah tanks :slightly_smiling_face: kom er wel weer hoop ik over heen :grinning:

Ik heb tot nu toe alleen nog maar zelf ‘gedumpt’. Ik weet niet precies waarom, ik ben een vriendje best gauw zat. Maar ‘dumpen’ klinkt zo negatief, ik heb het uitgemaakt maar ik ben nog steeds vrienden met m’n ex-vriendjes.

Ik ben gedumpt. En hij durfde het niet eens zelf! Hij heeft het via een vriendin gedaan, het watje! Daarna heeft hij nooit meer een woord tegen me gezegt.

gedumpt …

nog steeds met m’n liefje
maar heb wel eens gedumpt, en hem toen heel erg pijn gedaan :flushed:
ben nog nooit gedumpt

de laatste x heb ik him gedumpt , op een hele vage manier, onze relatie stelde niet echtveel voor…

we waren wel verliefd op elkaar, maar we hebben maar 2 weken ofzo gehad, het enige wat we deden was naa schooltijd de stad in praten, ergens wat eten, zoenen en dat soort dingen… alleen op school, wou ie niets, hij zij alleen hoi en knipoogde en als ik bij hem kwam staan praate of hem een kusje gaf was ie vet preuts terwijl, ie dat naar school niet wasz.

en ik was ook veelste close met zn broer, daardoor dcaht ie dat ik zn broer leuker vond…maarja toen heb ik het dus eens soort van uitgemaakt eerst tegen hem gezegd dat ik het niet meeer leuk vond, en dat ik veder niets meer wou, alleen toen hoorde ik het via zn broer dat ie het verkeerd had begrepen xD dus toen had ik het extra duidelijk tegen zn broer egzegd die het nog even benadrukt heeft dat het over was.

Oeii sorrry voor dit zeikverhaal zie het maar asl een up :stuck_out_tongue:

xx

[b][message=3294350,noline]Girlscene schreef op 04 januari 2009 @ 17:04[/message]:[/b] Happy single! :grinning:
Monique, is het uit? :O Je had toch een hele lange relatie met 'hoe-heet-ie-ook-alweer'?

de laatste keer had ik iemand gedumpt. ik was zo verliefd op hem. maar toen begon school en ik had een nieuwe klas. daar zat een jongen in en ik begon hem leuk te vinden. toen zag ik mn vriendje een hele tijd niet en ben ik die jongen uit mn klas leuker gaan vinden. toen had ik het uitgemaakt…

Ik heb 2,5 jaar iets met Arian gehad maar dat is nu al bijna 1,5 jaar uit! :slightly_smiling_face:

Ik ben nog nooit gedumpt en ik heb wel gedumpt.

Ben gedumpt.
Vandaag.