officieel the body shop topic......

the body shop (TBS) is gewoon mijn favouriete winkel…
Ik kon er geen topic over vinden (kan ook aan de ‘geweldige’ zoekfunctie van girlscene liggen in dat geval: slotje)

dus bij deze: een officieel TBS topic.

post hier je mening, favoriete producten, vragen of opmerkingen.

XXXX

Pff, als je niet kan spellen moet je echt eens een corrector voor je browser gaan zoeken zeg.

Maargoed, ik koop nooit producten bij the body shop eigenlijk. Wat is er zo geweldig aan?

aaah klopt, heerlijke winkel! hun producten zijn gewoon fijn, hebben altijd het gewenste resultaat en ik vind de principes van TBS ook heel goed. :slightly_smiling_face:

Ik ben allergisch voor die body shop dagcreme, kreeg er allemaal pukkels van. Ze zijn nu inmiddels weg omdat ik hem niet meer gebruik.

oe dat is niet zo mooi… welke had je gebruikt

1. in ben dyslectisch
    2.ooohhh dan moet je het echt eens proberen… heerlijk… vooral de bodybutters als babybilletjes voelt mijn huid dan aan :wink:

deze http://www.google.nl/imgr…t:429,r:1,s:0&tx=64&ty=61

ooeee ja, dat vind ik de enige slechte lijn van TBS

die vitamine

Met principes bedoel je dat het goed is voor het milieu blablabla? Want dan help ik je bij deze van die droom af :stuck_out_tongue_winking_eye: In deze producten zit plastic, wat juist echt heeel slecht voor het milieu is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben ook voor hun pricipes!
Against animal testing :grin:.

tja, dat hoorde ik ook.
maar ik geloof wel dat het iets beter voor t milieu

Mijn ‘verzameling’ inmiddels :

• 12 bodybutters.
  • 2 bodylotions.
  • 2 scrubs (waarvan één bijna aan zijn einde)
  • 1 douchegel
  • 1 conditioner.
  • 1 lipbalmdingie.
  • 2 shimmer eyeshadowcubes.

Dus ja. Ik ben fan.

Ik heb onlangs die spray van de vitamin E lijn gekocht, om te gebruiken als fixing spray. Vind hem wel fijn.

Ik heb 2 douchegels, die echt heerlijk ruiken! Ook heb ik laatst een aardbeien bodybutter en die vitamine e spray gekocht, maar nog niet gebuikt.

ooee… fans hier…

zijn er misschien nog andere mensen dienet als ik een klantenkaart hebben?

Ik heb gisteren, de Chocomania Bodybutter, body scrub en shower cream gekocht, and i’m in loveeee

ooo ja… die aijn echt lekker heeee

ja body shop lover in the house <3

maar… zijn er nog mensen met zo’n kaart…

ongeduldig i know

Een Love Your Body-kaart? Dat heb ik toch.