Officieel 'help, ik heb nog nooit ... gedaan'

Lieve Girlsceners,

Allereerst wil ik zeggen dat ik niet zeker weet of dit topic toegestaan is. Zo niet: verwijder het maar.

De laatste tijd worden er ongelooflijk veel topics geopend door meisjes die zich onzeker voelen. Ze vragen zich af of ze raar zijn omdat ze nooit uitgegaan zijn, ze nog niet gezoend hebben, nog geen seks hebben gehad, etc.
Ik denk dat jullie dit allemaal wel herkennen.
Daarom heb ik dit topic geopend: iedereen kan hier terecht met hun verhaal.

Jullie moeten weten dat jullie niet abnormaal zijn. Alles op zijn tijd. Voor elk meisje is er iemand. Voor de een al op zijn twintigste, voor de ander misschien op z’n veertigste. Sommigen moeten misschien wat langer wachten, maar zeg nou zelf: wie wil er nou niet wat langer wachten op de persoon die bij jou past.

En natuurlijk is het niet erg om nog nooit seks gehad te hebben of nog nooit gezoend te hebben. Wanneer een jongen je onder druk zet, omdat je dit misschien nog niet durft, of omdat je er nog niet aan toe bent: hij is het niet waard. Een vriendje moet je nemen zoals je bent. Natuurlijk betekend dat niet dat jij non-stop scheten kan laten. Dit heet namelijk rekening houden met elkaar.

Dus deel hier je verhalen, en wees niet onzeker.
Voor hulp bij meer zelfvertrouwen, zie de onderstaande link.
http://forum.girlscene.nl…ouwen/list_messages/88046

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxnhs3XyoX1qkz4u5o1_500.jpg

Ik vind het een super topic!
Heb zelf nog geen seks gehad, maar ‘mis’ het niet echt ofzo, ben ook nog maar 14 dusja haha.

Leuke beginpost ook trouwens :slightly_smiling_face:

Dan maar even een up, aangezien het niet storm loopt.

Stomme dubbelpost.

Goed topic!

Up!

ik ben 17 en heb ook nog nooit een vriend gehad. Niet echt tenminste. Maar ik maak me nog niet zo druk :’) Hoop wel dat ik ooit iemand tegenkom haha. Maar ik ben ook al een paar jaar helemaal niet verliefd geweest… Wel goed wat je in de beginpost hebt geschreven!

Ik ben net 18 en heb ook nog nooit een vriend gehad. En ook nooit gezoend. Waarschijnlijk de meeste meiden op hun 18e wel, nja, ik niet… Sommige dagen kan ik me er heel druk om maken maar andere dagen denk ik weer van; boeiend! Het komt vanzelf wel! Ik ben nog jong! :’)

Goede beginpost @ Lacrima! (:

ik ben bijna zeventien, en ik heb een weekje geleden voor het eerst gekust, en ik hoop echt dat ik mijn eerste vriendje krijg binnenkort, want hij is ontzettend leuk hihi. (: maar ik vind het niet erg, dit vind ik precies de goed leeftijd.

Goed initiatief, dit topic! (:

Dat dubbelpost probleem ken ik trouwens @Lacrima
heb er de laatste tijd ook regelmatig last van :’)

Goed topic Lacrima! Hoop dat dit weer vele topics zal schelen (:

Superhandig topic dit :slightly_smiling_face:

Goed topic indd!
Ik ben 20, bijna 21 en ik heb nog nooit echt een vriend gehad, wel een basisschool vriendje en hier en daar een flirt/scharrel maar een serieuze relatie helaas nog nooit, terwijl ik wel altijd serieus was met die jongens zij alleen niet met mij :frowning_face:

Ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad. Als ik uitga komen er altijd van die dronken/boeren types op me af en dat vind ik echt verschrikkelijk. Daarom ga ik dus ook liever niet uit terwijl dat juist de plek is waar je veel jongens tegenkomt…

ik ben ook 18 ook nooit vriendje gehad. Zelf geen problemen mee. Maar ik vind het wel heel vervelend dat mensen in me omgeving elke keer zeggen van, `omg heb jij nog nooit gezoend! Wow jij bent echt raar.`

Toch mooi om te horen dat het een goed topic is!
Ik twijfelde of ik het aan zou maken, aangezien ik niet wist of er belangstelling voor was.
Maar om maar even mijn verhaal in het topic te vertellen: Ik heb, naast de basisschoolverkering, ook nog nooit een relatie gehad. Ik heb dus nog nooit gezoend en seks gehad. Maar ik zit er ook niet echt mee.
En gelukkig zijn e ook veel mensen die net zo denken.

-

Of mensen denken dat je op meisjes valt en nog uit de kast moet komen.

family: do you have a boyfriend?
me: no
family: why not
me:
family:
me:
family: are you a lesbian

en nee ik heb helemaal niks tegen lesbische meisjes.