Officieel Carnaval topic !

Ik heb wel eens wat gezien, iemand die was voor de helft als man met haar naar achter, pak, mannenschoen en aan de andere helft was ze als vrouw jurk. En aan die voet ook een hak. Loopt wel onhandig maar is wel keileuk.

Je moet als sexy scouting gaan. Zie de clip van fergie - fergalicious op youtube.nl als inspiratie.

alice in wonderland ook leuk.

of meisje met de prei

ik ga als barbie x’D

ik vind sneeuwwitje trouwens ook heel leuk, of roodkapje :stuck_out_tongue:
of playbunny met een niet te kort rokje :’)

x

Hoe kan ik zeg maar gaan als nerd, maar dan toch sexy? en toch moet iedereen kunnen zien dat ik een nerd voorstel :stuck_out_tongue:

iemand een idee?

Ojaa carnaval. ik weet het nog niet, maar ik weet wel dat ik iets met nepwimpers doe, die zijn zo leuk!
hmm… als ik nu eens egt trashy gaa, nu nog ff mijn vriendin overhalen om mee te doen!

Barbie :slightly_smiling_face:

Ik heb nog een nieuw bunny pakje… Nieuw in verpakking, nog niet gebruikt. zie foto (HELEMAAL RECHTS ONDERAAN)… !! Iemand intresse? Note me dan…

FOTO

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/118123/playboy_resized.jpg

XXXXXX

Ik heb nog géén idee!
Een vriend van me gaat als emo X’D
(hij was eerst zelf hardstikke emo maargoed n__n)
Ik wil nog iets leuks bedenken, vorig jaar ging ik met een groepje in van die grease rokken , Gosh toen was ik best een huppel X’D

ff kijke… Vorig jaar had ik een zwart shirt, een rood sjaaltje en een koeie-print rokje aan. Maar dat was al het 3e jaar dat ik dat aanhad :stuck_out_tongue: Dit jaar ga ik flink de boerin uithange denkik… Overall mouwen en broekspijpen afknippen, rode zakdoek om mn kop en dan moet ik nog erges van die klompenpantoffels zien te vinden waar ik dan de zool uit kan halen en over mn schoenen doen.

My best friend en ik hebben de zelfde kleding maat (scheelt maar een klein beetje)
We wilden samen gaan zoeken, een soort van sprookjesjurk en een piraten outfit ^^ Kunnen we halverwege wisselen.

Maar sinds ik erachter ben dat ik tijdens de optocht jarig ben, ga ik misschien wel als taart xD

ik heb zelf ook nog geen idee wat ik ga doen. ik zou niet weten hoe je een taartkostuum maakt, maar piraat of prinses is iig wel cool ^^

Heee!
Voor ideeen kan je kijken op
www.sexykostuums.nl
zijn wel korste rokjes enzo,maar je kan wel ideeen gebruiken!

groetjes

helleeuu, wy vieren ook carnaval, alleen ga ik dit jaar skieën, dus hoef me niet druk te maken over myn pak :kissing: .
haha, maar hier in Limburg vieren we natuurlyk vollop carnaval occasion18

Ik wil dit jaar ook iets leuks aan doen met carnaval, maar ik wil er niet allemaal geld aan uitgeven. Iemand leuke ideetjes?

Ik woon in Etten-Leur maar ik haat carnaval :wink:

VOOR INSPI:

www.buycostumes.com

vrydags naar school ga ik als Dita von Teese & mn beste vriend als Marilyn Manson ofzoiets :stuck_out_tongue: en dan hoop ik dat we op vakantie gaan. & anders gwoon boer ofzo . weet nog niet? of helemaal niet. woon ook in Limburg.

haay hier een foto, kleding en hoed, alles is zelf gemaakt.

http://img167.imageshack.us/my.php?image=naamloosqw4.jpg

Dit waren wij vorig jaar.
Dit jaar gaan we in Zwart/Zilver/Fel rose, ik plaats nog wel us foto.

Je zou zoiezo zo’n groote nerden bril op kunnen doen
paar boeken in je hand ofzo of een rugzak heel hoog opdoen
korte broek met hoge sokken verschillende hoogtes xD

en dan bv rode lipenstift op en dikke marcara en je haar goed

mischien heb je er wat aan ; )

wij vieren hier jammer genoeg niet echt carneval komt wel optoch maja is niet veel aan…