Officieel Carnaval topic !

hai :wink:

uuhm- waar ik woon vieren ze carnaval en ik wou vragen of jullie misschien leuke ideeën hebben wat ik kan worden :wink:
ik dacht zelf misschien (ik weet niet hoe ik het moet noemen): een heel sexy jurkje en pumps enzo maar dan met een opplaksnor en een nerdneus- en bril- beetje vaag haha, maar ja :stuck_out_tongue:
als je iets leuks weet, brand maar los-

xx

Piraat, barbie, soldaat, cowboy, verpleegster, slaapkop, bij, lieveheersbeestje, playboy konijn, nerd, gothic, non (maar dn stout zeg maar xD).

Ik ga zelf dit jaar denk ik als piraat… xD

ik heb van die engelen vleugeltjes ene en kroontje stofjas aan haha en thats mii hahaha me haren roze spuiten me gezicht mooi opmaken is echt grappig

ik woon in brabant haha carnaval 4 life :doccasion18:partyman:

.

waalwijk oisterwijk ga ik wel eens winkelen:p is vet lol daar

ik ga dit jaar als princess :wink:
niet met een lange jurk ofzo maar met een kort rokje en een topje, en zo’n tiara natuurlijk :stuck_out_tongue:

ik woon vlak bij breda en we vieren ieder jaar carnaval hiero!!! keigezelli! vorig jaar wask piraat dit jaar weet ik het nog niet. vorig jaar was iik ook nog met een vriendin samen de ‘badmutsen’ we hadden allebei een badjas aan en nog wat badaccesoires en dan achterop onze badjas had de een bad en de ander mutsen ! het voorbereiden is meestal ook keigezelli!

WOEI>. i love het woord KEI! komt zelf uit den bosch!

Haay,

Ik ben een keertje kwebbel geweest van kabouter klop.
Echt leuk al die kleine kindertjes wat dan bij je komen staan enso haha.

Meestal maakt mijn moeder zelf iets. Ik plaats wel us een foto.

Groetjes,

edit: Eigenlijk meer gwoon fout combineren
(zwart jurkje, rode legging, zwarte en rode parelketting zwarte ballerinas nouja zoiets alleen dan tó much)

Ik ga dit jaar als cyberfreak. Haha, met een fotocamera op een tailleriem gemaakt enzo.

ik heb ook steeds meer zin in CARNAVALL (H)
k weet niet wat ik aandoe…ik doe samen met 2 vriendinnen iets…
handig topic!
Up voor jou :wink:

Heey,

Dat is wel een héél leuk idee ja!
Ik doe streetdance mah doe alleen zoiets aan met dansen!
Makkelijk en niet zo duur als de meeste kostuums.

Groetjes,

Zo’n lang fel roze shirt en een gekke grote bril met gestreepte legging. Alleen waar kan ik een grote bril vinden ;O.

Ik heb in een melige buit besloten dat ik al Duracel konijn ga (weetje wel die domme konijnen van die reclame :stuck_out_tongue:) en nu moet ik het doen van Iedereend x’D Weet nog niet hoe ik het ga doen.
Maar ik denk dat ik gewoon een roze legging aandoe met groot shirt en knalroze zonnebril enzo want duracel konijn is tog wel moeilijk :wink:

Houthakker is wel relaxt, wou ik vorig jaar ook als gaan alleen toen toch maar niet ^^
of diva met zo’n roze badjas grote zonnebril en je haar door de war?

totally spiesss :grinning:
in je pyjama
leger
stewardess
zustertje

en voor de rest weet ik het niet.

Ik ga waarschijnlijk als piraat :stuck_out_tongue:

Ik woon in VENRAAY in LIMBURRG

CARNAVALL(h)