(officeel?) Online Betalen??

hoi ,
mijn ouders zijn tegen online betalen en ik weet er niets van… dussss.
ik wilde een ding op de h&m onlineshop kopen en had al gevonden dat je dat dan kan betalen met een rekening die achteraf komt(ben de naam vergeten… slim hea). dat vonden mijn ouders goed en we gaan er morgen (ongeveer) eens naar kijken. ja dat is een hele onderneming hier.
maar ik weet niet hoe dat eigenlijk verder werkt… het hele internetbetalen etc etc…
dus ehm… kunnen jullie uitleggen hoe het werkt:P.
ik vond er btw niets over in het zoekmachinetje

ja, met een acceptgiro. Het is niet moeilijk hoor, je vult je adres in bij de H&M, je bestelling komt en je krijgt er een acceptgiro bij die je terug moet sturen.

Precies. Je moet je gegevens invullen als je gaat bestellen en dan kiezen voor ‘Acceptgiro bij bestelling’ [of iets dergelijks.]. Als je dan je pakketje thuis krijgt zit er een acceptgiro bij die je of kan invullen met het bedrag dat je moet betalen [wel opletten dat je alles betaald wat je houdt + verzendkosten. Als je iets retour stuur moet je wel 1 euro extra betalen.] en dit kan je naar de bank brengen. Daar hebben ze van die ‘acceptgiro-bakken’ waar je het in kan doen. Je kan het ook via internet-bankieren doen [dat gaat een stuk sneller], maar dat is aan jou. [En internet-bankieren verschilt per bank.]