Office management Hogeschool Rotterdam

Hii allemaal,

Ik wil volgend jaar Office Management op de Hogeschool Rotterdam studeren.
20 januari ga ik proefstuderen (erg veel zin in).

Zijn hier misschien mensen die deze opleiding doen? En wat zijn jullie ervaringen?
En wat is het niveau van het vak Bedrijfseconomie? (aangezien ik geen economie in mijn pakket heb)

http://forum.girlscene.nl/forum/school/algemene-studeren-rotterdam-20152016-topic-324615.new.html#new

Misschien kun je in dit topic wat informatie teruglezen, dat zijn allemaal meiden die in Rotterdam studeren.

Ik studeer zelf aan de Hogeschool Rotterdam alleen dan Bedrijfskunde MER maar ik heb wel het vak bedrijfseconomie. Ik hoor van mensen dat het heel erg lijkt op M&O, maar dat heb jij dus niet? Ik kan wel de titel van het boek doorgeven, maar ja ik weet natuurlijk niet welk boek jij krijgt. Ik vind het niveau wel heel erg hoog, maar ik kom ook van mbo.

Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd voor deze opleiding, in Rotterdam ook.
Ik vond het niveau van bedrijfseconomie best goed te doen. Ik ben er altijd heel slecht in geweest en heb de toetsen die met dit onderwerp te maken hadden allemaal in 1 x gehaald. Daarnaast zijn er meer studenten op deze opleiding die er moeite mee hadden (toen tenminste wel) en er wordt daarom vrij veel aandacht gegeven aan het bieden van hulp voor dit vak.
Als je vragen hebt over de opleiding of over een vak, stuur een berichtje!