OEROL 2014

Hallo!

Ik ben van plan om naar Oerol te gaan als verjaardagscadeau voor mijn vriend. Maar nou ben ik daar nog nooit geweest. Dus ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen naar welke camping we moeten gaan, of een fiets echt nodig is en waar de muziekpodia zijn bijvoorbeeld! Kenners laat je horen!

Thanks x

Denk dat een fiets wel handig is? Wil je anders lopen of met de auto? Lopen is niet te doen denk ik.

Oke, ja ik dacht dat het te voet misschien wel te doen zou zijn! Of anders longboarden

Met de auto mag alleen als inwoner op het eiland dus dat gaat sowieso niet.
Ik ben met school geweest in 2012, super leuk! Fietsen over het hele eiland, ook nog een vrije dag dus toen zijn we naar het strand geweest en dan was s avonds de afsluiting. Longboard word moeilijk omdat je niet veel totaal verharde (asvalt, stenen) wegen hebt, wel van die weggetjes met kiezels maar niet geschikt voor longboard wieltjes. De podia zijn elkjaar ergens anders en te vinden over het hele eiland. Check [font=Verdana] voor meer info daar over!

Ik weet niet hoe oud je bent maar wij gingen naar een jongeren camping met kant en klare tenten, nu was het wel zo dat wij allemaal 16- waren en er dus niet echt zo een jongeren jongeren camping idee was. (zuipen, feesten en je weet wel). Camping heette terpstra geloof ik. Maar je kan ook een hotel nemen als je maar 2 of 3 dagen gaat :slightly_smiling_face:.
Hoop dat je hier wat aan hebt!

Aah thanks! Goed om te weten! Weet iemand ook hoe het met de tarieven zit van de veerboot? Ik zie de ene keer 6,70 staan voor een enkeltje en dan weer 80 euro voor retour voor 2 personen! Daar word ik niet veel wijzer van…