oeps.

Nou op school hadden we sportdag en toen gingen we ons omkleden en een klasgenoot zat naast mij en toen zei ik: wat heb je rare benen.
maar ik bedoelde het niet zo en het floepte eruit, ze had namelijk een klein afdrukje van de broek op haar benen.
ik heb haar wel nog even gezien daarna maar ik durfde niks te zeggen.
moet ik nou zeggen dat het me spijt via msn ofzo of tot maandag wachten en kijken of ze het vergeten is?

Bied je excuses maar aan via msn.

Iedereen heeft toch wel eens een afdruk van je broek op je benen? Niks aan raars? :’) Maargoed, je kunt altijd nog wel even zeggen dat je 't niet zo bedoelde alleen even die ‘afdruk’ zag.

Ze had een klein afdrukje van haar broek op haar benen? Ik denk dat ze dat al niet meer heeft dan en vergeten is… Maar anders zou ik maandag gewoon zeggen dat het je spijt.

alleen durf ik het niet goed. ze is namelijk zeg maar populair op school en misschien gaat ze er wel lullig over doen dan.
wat moet ik nu?

Dus als ik het goed begrijp weet ze zelf niet dat je die afdruk van het broekje bedoelde? Als ze dat wel weet zou ik er niks mee doen. En anders even via msn zeggen dat je het niet gemeen ofzo bedoelde,maar dat je het gewoon apart vond die afdruk. Ofzoiets :stuck_out_tongue:

Kijk of ze het vergeten is, als ze er weer over begint zeg je dat je het niet zo bedoelde (:.

Zeg gewoon sorry, ook al is ze populair. Ik denk dat ze dat wel fijn vindt, want niemand vindt het leuk om te horen dat diegene rare benen heeft.

Gewoon even op msn zeggen, of als je haar maandag in de klas zie.

Hmm, zei ze niks na die opmerking dan?
Ik zou gewoon wachten tot maandag…

Als het nu al aan je vreet, dan blijft dat zo, neem dat van mij aan (:
Gewoon sorry zeggen via msn en zeggen hoe het echt zat, en waarschijnlijk vind ze het dan helemaal niet erg omdat ze weet waar het over ging enzo :slightly_smiling_face:

Gewoon sorry zeggen denk niet dat ze het vergeten is, ik zou zoiets niet vergeten als iemand dat tegen mijn zou zeggen.

ja vrienden zeiden wel. jij hebt geen rare benen enzo.
maar ze zei niks meer tegen me.

zeg het vermomt als een grapje, zovan je had toch wel door dat het om die afdruk van je broekje ging he, niet dat ik je benen raar vind

gewoon niks over zeggen ze is het denk ik toch allang vergeten , en pas als zij er zelf over begint sorry zeggen

^ daar kan ze nu ook niks meer aan doen, ik denk dat ze dat zelf wel inziet :stuck_out_tongue:

Nu gewoon op msn zeggen.

Ik zou er niet meer over beginnen, waarschijnlijk is ze het al vergeten.