Oeps, verkeerde vakantieplek Chersonissos?

Hey,

Mijn ouder hebben rond april een vakantie geboekt naar Chersonissos, maar ze wisten niet dat het meer een plaats was voor jongeren. Ikzelf ben 16 jaar en mijn zusje 11, en ik hou niet van uitgaan enzo. Valt het mee, of is het echt niks als je niet van uitgaan houd? Want ik heb gelezen dat er heel veel jongeren daar vakantie vieren, en veel 18+.

Thank you.

Ja er zijn veel jongeren, maar het is ook gewoon leuk om daar te winkelen, en het strand is ook mooi, er zijn ook veel culturele dingen te doen, en excursies(:
dus je hebt er genoeg te doen, in principe.

Als je niet bij de jongeren wilt zitten, moet je 's avonds niet naar de winkelstraat/het centrum gaan, ook niet naar Starbeach gaan…

we zijn dit jaar naar mallorca geweest, zonder te weten dat dat ook een echte jongeren plek was. dat viel uiteindelijk nog wel mee.
alleen wel veel jongeren en vaak wel dornken mensen (maar mijn moeder kon daar wel mee lachen). je kan ook wel excursies doen enz, en uiteindelijk ga je op vkaantie om op het strand te liggen, en dat lukt daar vast prima! :slightly_smiling_face:

ik ben in Chersonissos geweest EN starbeach en ik was *is hard aan 't denken* 10 jaar. ik heb me prima vermaakt, maar er waren idd wel veel jongeren daar. vooral als je in de nacht gaat stappen. overdag valt het wel mee

edit:

enneh vervelen zeker niet… waterpretpark minigolf karten noem maar op noem maar op…

Oh ok, ik heb nu wel meer zin om op vakantie te gaan. Bedankt. ^^

Oja, een tip, je ‘moet’ echt naar 't Waterparc gaan, is een stukje rijden, -20 minuten vanaf Chersonissos- maar het is het zeker waard:)!

Welk hotel ga je als ik vragen mag?:slightly_smiling_face:

owh en wij gingen midden in de vakantie… en dan is het drukker dan aan het begin of aan het eind v.d vakantie denk ik.

Ik ben daar ook geweest met mn ouders & broer en he was heel gezellig,
Maar er zijn idd veel jongeren daar!

Gewoon leuke excursies boeken bij de hostess…

Ik ben vorig jaar naar Chersonissos geweest :dancing_women: Echt ge-wel-dig! Aanrader hoor haha :wink:

Er zijn inderdaad veel jongeren, maar er zijn ook zat families die daar gewoon op vakantie gaan en er zijn ook genoeg dingen te doen. Ik zelf ben er ook geweest maar dat was buiten het hoogseizoen dus toen was het niet zo druk.

Eri Beach, ernaast is ook een waterpark volgens mij.

Haha ja dan liggen ze allemaal voor pampus in hun appartementen xD

haha ja klopt :stuck_out_tongue: Of bij het zwembad te chillen ^^