oeps, hij is wat ouder...

Hallo mensen!!

Ik zou graag jullie mening willen.

Ik ben een meisje va 18 en (om het bescheiden te zeggen) wel ervaren op het gebied van seks. Vorige week kwam ik tijdens het stappen een heerlijke man tegen. We hadden direct een klik en flirtte de sterren van de hemel :stuck_out_tongue:

Maar toen kwam ik er achter dat hij al in de 30 is… Net als ik, schrok hij ook van mijn leeftijd. Ondanks het leeftijd verschil willen we toch afspreken.

Wat vinden jullie?

Tja, je bent meerderjarig dus zelf weten I guess. Je komt er vanzelf wel achter of jullie leeftijdsverschil te groot is of niet.

Je bent inderdaad meerderjarig, je moet gewoon doen waar je je fijn bij voelt. O en als je een relatie hebt met iemand kan je niet meer met jan en alleman het bed in duiken.

Als het goed voelt, gewoon doen! :slightly_smiling_face:

Ik heb vorig jaar precies hetzelfde gehad (ik 19 hij 31)
Heb echt een geweldige tijd met hem gehad, klikte goed, en hij was onwijs lief!
Als het goed voelt, gewoon doen :wink:

Al was hij 50, als jij boven de 18 bent dan is er niks mis mee vind ik.

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kan het altijd proberen, toch? Misschien gaat het wel heel goed, maar het kan ook zijn dat het misschien misloopt. Maar daar kom je maar op één manier achter. Dus probeer het gewoon eens, als het bij jou goed voelt.

Het kan. Jullie zitten waarschijnlijk in een hele levensfase, maar als je wil kan het echt wel werken.

Haha dat plaatje! Maar goed, dat vind ik serieus. Als je volwassen bent is het je eigen zaak naar mijn mening.

ligt er maar aan hoe jullie je er beiden over voelen. is de klik er nog als jullie afspreken, nu jullie weten over de leeftijd waarom dan niet? ik denk dat je vanzelf wel merkt of de leeftijd het belemmert of dat het niks uitmaakt.

Boeie? haha
liefde kent geen leeftijd!

Ik heb vaak als ik al met iemand van 25 ofzo ga (ik ben 19) dat ik wel merk dat hij in een andere levensfase zit, meestal werken ze al full time en ik ga nog naar school. Dit wil niet zeggen dat het niet zou kunnen werken hoor, maarja. Dit verschil in levensfase zou wel groter zijn als er zoveel jaar tussen zit. Maar als het goed voelt voor jullie allebei zoals al gezegd is, zou ik er gewoon voor gaan en kijken waar het op uit loopt :wink:

helemaal je eigen keuze

En als je 22 bent en hij 42? :flushed: :hammer: