Oeps? FF vlug tips

Hee

zit even op account van mn vriendin, heb hier zelf geen account

maar iig, ik heb dus een jongen op msn die ik heel leuk vind
hij zit ook bij me in de klas. het is altijd supergezellig met hem, maar de laatste tijd begin ik echt wat voor hem te voelen en ik vind het soms echt moeilijk om normaal (zonder heel erg verliefd over te komen) te doen. maar iig, zit nu met hem op msn en hij doet opeens echt superbokkig. hij was vandaag irl best wel beetje bokkig tegen me, maar heb ik iets fout gedaan ofzo? en hoe moet ik nu doen? juist gewoon lekker aardig en spontaan blijven of een beetje terug bitchen?

shit hee, ben dit niet van hem gewend. help XD

Msn is geen goed communicatiemiddel met jongens.

Niet terug bitchen, gewoon op een lieve manier vragen of er iets is lijkt mij het slimst.
Erover heen praten zou ik ook niet doen, want dan lijkt het net of het je niks kan schelen dat hij zo tegen je doet.

Dat is sowieso een feit!
Maar hij doet het ook in real life… Dus kan ze misschien wel vragen waarom hij zo doet, en als hij dan zegt ‘ik doe helemaal niet zo’ zeg je, nou vanmiddag merkte ik het ook al op school / ik weet niet waar jullie waren.

vooral ‘niet’ terug bitchen. dat kan hem alleen nog maar meer afschrikken. vraag op een lieve manier wat er aan de hand is, en of je hem ergens mee kan helpen!

Okee, ik zal gewoon neutraal blijven doen. Maar ik wil gewoon weer met hem kunnen grappen enzo! :frowning_face: Iig ik durf ECHT niet te vragen wat is er, ik heb eigk meer een vriendschappelijke band en niet echt dat we het over zulke dingen hebben. Het is ook niet echt een gevoelstype, gewoon normaal. Dus hoe laat ik blijken dat ik hem echt graag mag en niks tegen hem heb ofzo? want dat denkt hij dus volgens mij een beetje aangezien ik hem zo leuk vind dat ik af en toe dichtklap bij hem, dat was veel minder toen ik hem nog als vriend zag. Maarja dat bedoel ik dus helemaal niet lullig ofzo!

Oh boy :stuck_out_tongue_winking_eye: Dit herken ik zo erg…helaas

Gewoon even laten gaan, als hij je echt leuk vind draait hij wel weer bij

En inderdaad, op msn is het met de meeste jongens toch anders dan in het echt

Misschien zitten z’n vrienden erbij en probeert hij gewoon stoer te doen.

Hoe is t afgelopen?

Bellen : Gaan we nou nakken?