Vorige week zaterdag,
lag ik met mn vriend in bed.
Zijn ouders waren allebei niet thuis dus waren alleen thuis en zijn ouders zouden rond een uur of 11 thuiskomen. Nou niet dus… het was half 8 ofzo en was best wel moe dus ging ik in zijn bedje liggen. Tijdje later komt mijn vriend erbij liggen en na een tijdje was zijn shirt uit en ik lag in een hempje. opzich niks ergs ofzo, maar opeens komen die ouders thuis! echt zoo verschut, nouja ik had mijn kleren gewoon aan maarja lag toch in een hempje onder de dekens en mijn vriend zonder shirt. Haha echt zo falend, maarja ouders waren niet booos geworden maar begonnen heel hard te lachen… naja haha! hebben jullie ook zoiets meegemaakt? haha tell me!
je bent 15, niet zo’n ramp toch :’)
Staat zijn bed in de gang/woonkamer dan? Dat ze thuis kwamen en jou in zijn bed zagen liggen?
precies mijn gedachte.
-
Nee, ze hebben geen bovenverdieping dus als je binnekomt, dan is rechts gelijk zijn kamer, haha.
Toen ik nog met mijn ex was, is een keer zijn opa binnen gelopen, en een keer zijn vader ( maar als er mensen thuis waren hadden we altijd dekens erover voor het geval dat ) maar we waren dus wel bezig.
En een keer zijn broer met allemaal vrienden, omdat de telefoon voor mijn ex ging … En ze bleven dus mooi staan… En om ons lachen en grapjes maken dat we daar lagen en toen gingen ze een vriend van hen bij ons op bed ‘jonassen’ (gooien) Dat was best beschamend XD
hahaha!
Hm… Ik kan me nog wel zoiets herinneren, al lagen mijn vriend en ik er wel wat bloter bij. Mijn ouders kwamen thuis (eerder dan verwacht) en mijn moeder is zo’n type die gelijk even wilt vaststellen waar wij uithangen, en rende dus de trap op. Ik zag geen andere optie, dan te roepen: ‘Kom niet binnen! En ga me niet vragen waarom niet, want dat kun je wel raden’.
hahah, werd je moeder boos?
Haha, nu vind je dit een blunder maar over een tijd kan je hier om lachen. Dit gebeurt iedereen wel eens, dit is toch geen ramp? De ouders reageerden relaxt, je had je kleren aan, je deed niet veel met hem, what’s the problem? In je hoofd maak je dit denk ik erger dan dat het is.
Beter met kleren aan dan met kleren uit.
Zo erg is het niet. Ouders weten heus wel dat je graag samen in bed kruipt in plaats kou kleumen op de bank.
No problem dus.
haha, we moesten er ook hard om lachen, maar toen de deur openging zei mn vriend echt zo; kutkutkutkutkuuuuuut, en daarna hebben we er heel hard op gelachen!
ik ging ook eens logeren bij mijn vriend en ik ben ook 15. we lagen op de dekens. dus niet eronder. en ik lag helemaal boven op hem eiglijk gewoon tussen zijn benen zegmaar :") hij haad ook geen shirt aan en ik alleen hempje en voetbal broekje. en we waren druk aan het zoenen. hij had net ook nog zn handen op mn kont en HOPPA. die vader komt binnen o_o da was echt mijn schaam moment van de eeuw whahahahahaha.
Gelukkig maar! Dat is het beste.
??