oehhh wat moet ik doen!!! help!!

:hugs:

Duusss Ik ben verliefd op een jongen…
ik ken hem al 3,5 jaar eerst zag ik hem als vriend (ik was toen 12/13)
maar zie hem nu als meer… ik heb ook zn nummer enz. praat op school wel met hem, maar niet zo veel.
maar als ik met hem sms krijg ik vaak korte antwoorden (ik merk dan dat zijn vrienden erbij zijn) en op andere momenten juist normale berichten, hij gebruikt ook vaak ‘haha’
Maar ik weet dus niet wat ik ermee moet…
hij zegt altijd hoi tegen me of glimlacht enz…

maar iemand help!!!
wat moet ik doen!
(ik heb volgende week kerstbal, dus misschien kan ik daar iets doen…)

ik denk wel dat ik mn rondje met de hond ga veranderen xD
aangezien hij schuin aan de overkant woont :upside_down_face:

dus daar maar elke dag voorbij lopen en zwaaien XD kan zn broer raar opkijken xD

Probeer om wat meer contact met hem te hebben, spreek hem wat meer aan in school of via facebookchat :slightly_smiling_face: en daarna kan je vragen of hij zin heeft om samen iets te gaan doen

Ben je al 16? Ik zal zeggen: ga naar de zelfde kroeg waar hij ook heen gaat, en probeer met hem de hele avond te praten, in de kroeg is het minder akward, en is het gesprek misschien ook lekker luchtig. En wieweet (als je durft) kun je hem vragen om iets af te spreken, je moet wel duidelijk zijn en een beetje lef hebben met de huidige nederlandse jongens.

Gewoon duidelijk zijn tegen hem dat je 'm wel ziet zitten, misschien vragen om wat af te spreken?

Probeer gewoon is te flirten met hem, als hij het terug doet moet je er voor gaan :3

ik heb hetzelfde gehad… het is soms echt stom…

probeer het met hem er over te hebben, hem uithoren of hij iemand op het oog heeft, kijk ook naar zijn lichaamshouding!! :sob::muscle: het komt allemaal goed! :wink:

Probeer wat meer met hem te praten of eens een keer af te spreken! Ga wat drinken samen, of misschien iets leuks doen, zoals bowlen… Of vertel 'm gewoon eerlijk dat je een date met m wilt! En kijk hoe hij daarop reageert, of hij flirt en zo (: