oefeningen in het water

zijn er behalve zwemmen nog andere oefeningen die je in het water kan doen waardoor je afvalt

-.-

Ja je kan gaan fietsen in het water, hardlopen en touwtje springen. :crazy_face:

^ Je kunt ook gewoon normale reacties geven hoor? Dit is echt niet zo’n aparte vraag. Aanstellers.

Je kan een soort van aerobics doen in het water, dan verbrand je meer calorieën dan als je het gewoon doet, door dat je in het water zit (: Voor de rest heb ik niet echt een idee…

^^^
ik aerobics heb ik me nooit zo verdiept wat is dat precies en wat voor oefeningen doe je dan

kijk op google?

Google eens Water Aerobics ofzo, ik heb er ook niet echt een idee van (:

Ik mag toch zelf weten wat ik zeg? Dat hoef jij niet voor mij te bepalen.

^^^^
d’t word er eentje boohoossss

En als je af wilt vallen moet je niet alleen veel sporten, je moet ook op je eten letten hé. Verwacht niet nadat je een uur aan het zwemmen bent, dat je een kilo bent afgevallen.

Er zijn nog altijd bepaalde beleefdheidsregels. Er zit nog altijd een persoon achter die computer, en ik kan me voorstellen dat je ook niet zo’n gezicht trekt in een échte conversatie.

Ga je puberteit alsjeblieft op iemand anders uitwerken.

Ja moeder Teresa.

Wat ben jij kinderachtig zeg.

hoelang moet ik die wateraerobics ong. doen per dag om resultaat te zien/

Amen.

Dat ligt eraan of je je elke dag helemaal klem vreet of niet.

Er bestaat ook zoiets als waterfietsen. :3

dat doe ik niet echt
maar nu zwem ik iedere ochtend 2 uur maar dat word zo saai

I know, hardlopen in het water bestaat ook.

Ga nog wat met je barbie’s spelen in plaats van je zo ‘stoer’ te gedragen :’) En dat is de laatste tijd die ik aan een etterige tiener wil spenderen.