Odorex

Heej!

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de producten van Odorex.
Dit is een middel wat (moet) helpen om minder te transpireren.

Mijn moeder kwam hier namelijk gister eens mee aanzetten, dus ik vroeg me af of iemand van jullie dit gebruikt en of dit goed werkt?

Bij mij werkt het in ieder geval niet…

Gebruik de zoekfunctie eens (:, daar vind je antwoorden op je vragen.

Bij mij werkte het wel, maar op een gegeven moment ben je er immuum voor ofzo, dan werkt het niet meer.

Odorex is gewoon een deodorantmerk, toch wel eens van deo gehoord?
Daarbij is odorex wel een mooie start om te beginnen met deo.
Daarna moet je een deo zoeken die gewoon goed bij je past.
Ik zweer bij Rexona Biorythem.

Odorex heeft idd gewone deo’s, maar er is ook een lijn speciaal voor mensen die veel transpireren. Dat zijn eigenlijk geen echte deo’s, maar meer dingen die je erop moet smeren, deppen of sprayen. Kdenk dat ze die bedoeld.

Maar btw, ik heb het ook en het werkt bij mij opzich wel goed, maar het geeft wel snel roodheid enzo.

precies wat ik ook had.
ik gebruik nu therme 5 dagen spul.

Ik kreeg trouwens ook hele rode huid enzo. Deed vet zeer.
Ik vind therme veel fijner.

bij mij werkt het echt super gebruik het zeker al 3 jaar en ik gebruik nix anders meer vind het echt super…
denk dat het bij iedereen verschilt zou zeggen probeer gewoon eens als het niet werkt heb je het wel geprobeerd

bij mij werkt het wel

ik heb die deo’s maar die werken niet zo super goed.
verder heb ik odorex extra dry. Dat je moet je s avonds erop deppen en dan smorgens eraf wassen.
Dit helpt wel super goed.
Ik merkt direct verschil wanneer ik dit niet heb gebruikt!

Ik heb ook Odorex Extra Dry. Gaat wel onwijjjjjjjjjs jeuken 's nachts… Maar het werkt de dag daarna echt supergoed bij mij. Zelfs als ik sport zweet ik nog steeds niet. Maar ik doe het vaak niet meer omdat ik gek word van de jeuk dan. Maar bij sommigen jeukt het helemaal niet, dus ik zou het gewoon even uitproberen

Bij mij werkt het ook. Je moet het opdoen voordat je gaat slapen maar de huid daarom heen gaat zooo`n pijn doen en jeuken enzo. Ik ben er maar mee gestopt. Maar het werkte dus wel de volgende dagen na de pijn :slightly_smiling_face:

Ik gebruik het. Al 2 jaar ofzo. Ben er wel veel zekerder van geworden.

bij mij jeukt t helemaal niet… je met vooral niet van te voren scheren ofzo… want dan gaat t wel jeuken;)

Nee dat weet ik, haha. Maarja, is gewoon een reactie bij mij.

NOPE

Inderdaad, ik ook. Bij mij werkt de depper heel goed.
Het jeukt inderdaad wel is, maar das alleen als ik me net geschoren heb en ik doe het op, wat eigenlijk niet mag maar ik doe het toch.

Die deo stinkt als de pest maar ik heb ook een glazen flesje ervan en die is geweldig :grinning:

Het werkt echt heel goed, alleen bij de ander iets langer als bij iemand anders. Bij mij bijv. maar een paar maanden terwijl mijn moeder het echt al héél lang gebruikt. Kwestie van uitproberen…
Ik heb nu wel Syneo5, stuk duurder maar blijft wel werken. Ook heel goed spul!