Odorex extra dry

Hee!

Na het artikel dat laatst op girlscene stond (super artikel, ik heb er echt wat aan gehad!) heb ik odorex extra dry aangeschaft. Ik heb de lotion gekocht maar wat ik niet zo handig vindt is dat je het met een watje elke keer onder je oksel moet deppen, ik dacht dat ik het misschien in een spuit flesje kon doen (daar heeft anti klit voor haar ingezeten) of is dat niet handig? Ook adviseren ze het niet op de geschoren huid te doen, moet ik dan 's avonds odorex extra dry op mijn oksels doen en 's ochtends scheren? Wat is het handigst?

Misschien is dit een beetje een onzin artikel maar ik hoop dat iemand me kan helpen die het zelf ook gebruikt!

xxx

Ik gebruik het en ik doe het wel gewoon met een watje erop deppen, maar het lijkt me dat je het er ook wel op kunt spuiten toch? Zolang het er maar op zit.
En je kunt idd wel savonds erop doen en dan sochtend scheren! Zolang het maar een tijdje even goed in kan trekken (:

oke! bedankt voor je reactie! :wink:

waar kan je het eigenlijk kopen?

Je kan dat spul ook kopen in zo’n sprayflesje, dus het is mogelijk :slightly_smiling_face:. En ik vind dat ook veel handiger.

Etos/kruidvat

Ik vind het kutspul, helpt voor geen meter bij mij :stuck_out_tongue:

Oh het is echt mijn wondermiddeltje. =)

Het sprayflesje raadt ik je niet aan, de mijne sprayt heel slecht waardoor je alsnog een watje moet gebruiken.
Je kan het wel na het scheren aanbrengen, maar het kan dan heel erg gaan prikken. Ik gebruik het altijd s’avonds, omdat het vlekken in kleren kan geven.