O'chelle , Ici paris, douglas, sephora

Girllssss…

Vraagje wat zijn jullie ervaringen met deze winkels? Enne welke is het goedkoopst?

Er is sinds een tijdje een O’Chelle geopend bij mij in de buurt… Maar ik wil weten hoe de service is en of ie goedkoper is dan ici paris of douglas… zo nee, dan neem ik niet eens de moeite of er een keer langs te gaan…

Douglas is best oke,
ici paris is best wel duur,
en de rest ken ik eigenlijk niet ;o

Volgens mij zijn ze allemaal duur, ik vind dat ze bij ici paris en douglas kinderen (16 jaar) niet echt serieus nemen maar ja ik weet niet hoe oud je bent, en bij sephora zijn ze wel heel vriendelijk mar o’chelle ken ik niet

^ Ja dat klopt, vooral bij de Douglas. Daar werd ik gewoon letterlijk de winkel uitgekeken terwijl ik serieus van plan was iets te kopen, dombo’s :wink:

ik heb geen idee wat en O’Chelle is, maar ik heb goede ervaringen bij de ici paris (in utrecht die naast de douglas, maar ik werd wel alleen maar vriendelijk geholpen door wat jongere mensen, ouderen keken me raar aan). Bij de sephora zijn ze ook ontzettend enthousiast en vriendelijk! Bij de douglas bij het MAC gedeelte zijn ze meestal ook wel aardig, maar in de rest van de winkel heb ik t gevoel alsof ze dr vrij weinig verstand van hebben allemaal :’)
Maar das wel allemaal in Utrecht en het verschilt waarschijnlijk wel per winkel.
Qua prijs is wss Sephora wel het goedkoopste want daar is zowat altijd korting