obsessie!

mijn vriend had vandaag die meisjes van oh oh cherso toegevoegd oo die jongens maar als hij meisjes toe voegt die hij niet echt kent denk ik van oh hij voegt ze alleen toe omdat ie ze lekker vind ofzo
maar dat soort dingen heb ik altijd en als ik ernaar vraag word hij boos en zegt dat het niet zo is
is dat raar?

Wat?

Ik heb het wel 5 x moeten lezen omdat alles zonder punten en comma’s staat.
Maargoed Je vriend heeft wel een beetje een rare smaak als hij hun lekker vind.
En best raar dat hij er boos om word vind ik, als hij dat vind en als je dat dan vraagt word ie boos…

Ik zou echt jongens toe gaan voegen die ik net ken ;p.

haha ben ik al mee bezig.
maar het is gewoon zo dat ik het niet kan uitstaan dat hij dat soort meisjes toevoegt.
hij zegt dat hij het alleen deed omdat hij naar dat programma kijkt. en hij vind dat ik teveel zeur over dat soort dingen

Boeiend, die meiden hebben 500 jongens op hyves, alsof ze hem ineens allemaal gaan bespringen. Hij is gewoon een “fan” voor hun.

ja dat snap ik haha, maar ik ben nogal obsessief zeg maar haha ik heb dan het idee dat ie ze helemaal lekker zit te vinden enzo. maar hij zegt van niet

Hm ja, je moet echt oppassen voor die Barbie hoor! Zo mooi zie je ze maar zelden.

Nee, ik zou me niet al te veel zorgen maken. De enige leuke is Bibi en die heeft al een vriend. c:

Je kan er zeker van zijn dat jij een vriendje hebt met een verdomd slechte smaak. Niet lullig bedoeld voor jou trouwens :grinning_face_with_smiling_eyes:

En wat heeft de titel met jouw vraag te maken eigenlijk?

Ach, dit is geen obsessie maar jaloezie.
Laat hem ze lekker toevoegen er zijn nog 1000 andere geilerds die, die lui van Cherso toevoegen.

Ja, ik zal me er niet zo druk om maken. En vind het wel echt heel vervelend dan zou ik het er gewoon met hem over hebben. Maar ik denk dat je, je niet zo’n zorgen moet maken! Als hij je echt leuk vind!

ja ik maak me ook niet echt zorgen maar ik kan gewoon niet tegen het idee dat mijn vriendje iemand anders lekker zou vinden haha

Dan zit er iets niet goed in jullie relatie hoor…

Enne, wie vindt die lui uit Cherso nou lekker??

Ik kan er echt geen touw aan vastknopen.

haha tja

Ik denk eerder dat ie ze heeft toegevoegd, omdat ze populair zijn hoor. Je kan toch ook Jan Peter Balkende toevoegen, en dat doe je ook vast niet omdat ie o zo knap is.

Die meiden zelf zijn heus niet geintresseerd in hem… Teminsten als het blijft bij die meiden an oh oh cherso…

Haha! (eerste wat in me opkwam ook)
Inderdaad, het kan dat hij het gewoon leuk vindt om die mensen toe te toegen omdat ze geweldige opmerkingen maken en 1 daarvan zo verschrikkelijk blond is en reageert.
Heeft hij die jongens ervan ook toegevoegd?
Zo ja, dan kan er niet veel aan de hand zijn.
En dat hij boos reageert kan zijn omdat hij vindt dat je hem vals beschuldigd o.i.d.

ja hij heeft die jongens ervan ook toegevoegd het zal wel zoiets zijn